yamaha r6 begrensen

adrent

Rookie
21 mei 2014
6
0
gieterveen
hoi ik ben alexander

ik wil met mijn 18 graag een yamaha rs nu is
mijn vraag of je die kan / mag laten begrensen naar 18 kw.

ik heb eens wat gehoord over begrensen via de gas kabel ofzo ?

ik hoor het graag mvg alexander
 
En toch geraak je met jouw motor maar 1s sneller naar 100 in vergelijking met een aprilia rs 125...

Misschien is zo'n gebakje nog wel sneller dan ik, met een motor van ruim 400 kg.
Is dat boeiend dan ofzo ??

Dat bedoelde ik met mijn opmerking over naaimachine, een zwaardere motor rijd veel rustiger (meestal dan)

Maar ik zou ook gewoon op een naaimachine stappen hoor, als dat de enigste keus is.
 
De reden is niet goed, meeste auto's doen er ook 12s over... Zeker met de manier hoe sommigen optrekken is 15 geen uitzondering.
Vermogen nodig om uit gevaarlijke situaties te ontsnappen? :s
Remmen en uitwijken zijn je beste vrienden.
En het zal niks uitmaken, ook al tekent half nederland de petitie.
 
Terug naar 25kW? Dan had je tegen Europa moeten stemmen. Niet dat dat überhaupt uit maakt, maar ok. Nederland wil wel het braafste jongetje van de klas zijn, want we kozen hier voor A1 bij 18 jaar ipv A1 bij 16 jaar. A2 had dan automatisch vanaf je 18e gekund en op je 20e kon je dan vol vermogen rijden als je A1 of A2 in bezit had (even kijkend naar de leeftijden, niet de extra examens).

Maar dan is ook weer de vraag; wil je 16-jarigen op 125cc zien? Ik niet. Ze rijden nu al als complete debielen op 49cc, waarbij er technisch behoorlijk wat mankeert aan veel brommers. Ik zie 49cc sowieso liever helemaal niet, maar ze moeten toch wat.
 
:') een R6 met 11kw zal waarschijnlijk amper de 100 halen.
Mijn opgevoerde 50cc scooter had vroeger zelfs meer vermogen.

Ik zou met het nieuwe rijbewijs een Aerox 100 kopen en daar een 70cc watergekoeld blok onder hangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan