BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
.

...vers van de pers... :Y
...hadden we hier in het theater vorige week nog de nakende NineT...

...vandaag de vloeistof gekoelde concept roadster... :9



10349133_10152392638038467_4882365544563122358_n1400899058.jpg


10371907_10152392638053467_5015821987133331627_n1400899080.jpg




...en nog veel meer plaatjes : klik...
 
Tja, wat moet ik zeggen.

Er zijn mensen die een leuke rit aangeboden krijgen met ( oké ik geef het toe, een hele gave) boxer.
Maar, als je in de dagelijkse praktijk het vermogen en het koppel van een grommende z6 pitter gewent bent, is dat wel een grote stap terug.

Dus, toen ik in die zelfde snoepwinkel kwam vanmiddag, zagen die mannen het meteen. Dit is een serieuze kerel die wel met wat power om kan gaan!
Voor hem geen 2 cilinder maar een snelle 4 pitter.
Hennie kreeg een bakje choco en de baas zelf kreeg de sleutels aangeboden van een verse S1000R naked

2jbo4rr.jpg


Een ritje op de naked superbike van BMW dus.
Helaas is mijn vocabulaire niet zo rijk als die van Roloo, maar de fiets gromt en blaft dat het een lieve lust is.
Onder in de toeren een gaaf inlaat geruis, bovenin een prima klinkende standaard uitlaat brom.
Niks mis mee, prima sturen en remmen.
Een gaaf ding om, bij een stoplicht, met een heel licht voorwiel door de versnellingen heen te shiften.

qphqjb.jpg


Gert Jan en Roel , hartelijk dank voor het ritje
Heren RT, sorry voor de vervuiling maar ik moest het toch even kwijt zeg maar :+
 
En weer vind ik dat de dames er bekaaid af komen :/

Vaders op de tuf en moeders wordt afgescheept met een bakkie chocomel......

..... terwijl moeders als hoofd financiën goedkeuring moet geven aan het motorbudget.

Doen ze toch niet slim bij v.H. :N
 
...misschien dat de dames in kwestie wel compleet murw gepraat worden door de aanwezige verkoopstaf...
...hebben wij geen idee van, want ons vermaken ons op twee wielen...

...toen ik gisteren compleet enthousiast het verhaal van de naakte WaterRoadster vertelde, werd er in ieder geval heel zuur gekeken...

...en dan ook dat zinnetje erbij... '...oh..., en zo'n ding moet je zeker hebben dan...'




...uiteraard moet zoiets niet...
...kan ook niet...

...maar 't zou wel leuk zijn...

...ben benieuwd wat er van over is, zodra de productieversie het daglicht ziet...




...want waar hebben ze bij die WaterRoadster bijvoorbeeld de accu verstopt... :/
...tis nu in ieder geval wel ernstig leeg achter het blok...

...wel mooi, zo'n doorkijkframe...




...ben in ieder geval blij dat glk zich ook een keer vermaakt heeft... :+
 
BMW-Concept-Roadster3.jpg




...en de nummerplaathouder aan de cardan... 8-)

BMW-Concept-Roadster7.jpg



BMW-Concept-Roadster14.jpg




...nix voor de Oot-baas...
...want zwarte klepdeksels... ;)


BMW-Concept-Roadster16.jpg


BMW-Concept-Roadster15.jpg
 
.


...BMW man heeft trouwens veel weg van die boef van een Tom Keen uit The Blacklist... :/


BMW man...
BMW-Concept-Roadster-57-750x500.jpg



...Tom Keen
NBC-Blacklist-Bio-Ryan-Eggold.jpg
 
...had ik gezien...
...mooi detail !...



...net trouwens weer iets bijzonders meegemaakt... :/


...bij ons het dorp zit vlak bij huis, en zeer recent, een Pannenkoeken-etablissement...
...dus ik denk ; goh..., wellicht wel leuk om die lokatie een keer te gaan gebruiken bij een Pannenkoeken-toer...

...nou..., dat moeten we maar niet doen... :N

...want..., ik, vrouwlief en de meiden zitten daar vanavond een vorkje weg te prikken ; vraag ik nog om een biertje, en de tafeldame om een glas rosé...

...'t bedienmeisje komt even daarna met een dienblaadje, met daarop 1 Hertog Jan, en 1x glas rosé...
...want de meiden hoefden nix meer...

...ik reik keurig mijn lege bierglas aan, en het bedienmeisje neemt het ding in ontvangst, en zet de Hertog voor mij neer..., en tegelijkertijd kiepeRT ze met een glimlach het volle glas rosé over mij heen...

...en daar zit je dan..., natte (korte)broek, en de achterkant van het poloshirt onder de rosé... :/




...meisje schaamt zich, en vraagt of ik niet toevallig een droge polo bij mij heb... :?
...ik zeg '...normaal wel..., maar uitgerekend vandaag niet...'



...andere aanwezige gasten gniffelen voor zich uit, en ook o.a. een meneer die daar met een klein zoontje zit te wachten op zijn eten & drinken...

...terwijl ik daar een beetje opdroog in de avondzon, krijgen die meneer en het zoontje na vrij lang wachten ook hun drinken en eten...



...en wat denk je..., kwakt een ander bedienmeisje het volle flesje drinken, bestemd voor het zoontje, over hun tafeltje...

...hoppa..., daar ook alles nat... :/



...dus daarom vrienden, het Pannenkoekrestaurant in ons dorp, zetten we bij deze NIET op de/een toer-kaaRT... :N

...lijkt mij verre van verstandig...
 
...mwha..., ik kom er na deze actie nooit weer..., dus als dit de moderne vorm van contact zoeken is geworden, dan heeft het bedienmeisje het toch niet helemaal begrepen... :/
 
Zaterdag rondje Almere - Boornbergum - Amersfoort - Almere gedaan. Een mooie originele BMW tanktas kunnen scoren voor weinig. Voor de S dus. Daarna eerst ff bij Motorplaza binnengewipt. Mooie zaak zeg. Veel nwe motoren hebben ze staan en ook een groot aanbod qua kleding enzo. Ook van BMW.
Daarna lekker binnendoor getuft naar Amersfoort. Mooie weggetjes daar in het noorden.
Bij VH mijn gerepareerde Arai helm opgehaald en toen weer snel naar huis.
 
...

...

...en daar zit je dan..., natte (korte)broek, en de achterkant van het poloshirt onder de rosé... :/

...
Maar daarvoor is toch juist de bipsverwarming? Die op III en lekker doorwaaien op de boxeRT.

Lafjes in de zon liggen en wachten tot het droog is...
... kan natuurlijk ook

Maar pannenkoekeneetablishement is dus alleen om te eten?
(volgens mij kan je met poedersuiker ook ravages aanrichten)
 
...pannenkoekeneethuisje is op loopafstand van onze woning...
...m.a.w., er kwam geen zadelverwarming aan te pas... :/
 
...ik heb al een beetje op het fietsje ingepraat... :/

...de Triple keek jaloers, en de RT wilde er al helemaal nix van weten...






...eigenzinnige krengen, die motoren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan