Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Dijken van de liemers (pannerden, westervoort) zijn ook erg leul ja. Niet vaak gereden, daarom juist leuk. Dijken van lingewaard heb ik zooooo vaak gereden dat ik die graag even oversla. Volgende keer de liemers of veluwe route. Zitten vast niet bekende wegen tussen voor de meesten.

@Trasos, jij ook aanwezig morgen met de rsv4?
 
Gister moest ik voor mn werk in woerden zijn, dus ben met de motor gegaan. Dus heb wat van route 7 verkend. De dijk vanaf rijswijk is erg leuk. Route 7 moet me dus ook wel uit t hoofd lukken. Al zal 114 km misschien wat ver zijn voor de meesten?

19:00 verzamelen
19:15 vertrekken
P+R gelredome

78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog en via de rijn terug

full


En als mensen nog meer willen, rijden we nog door naar de Posbank

Benieuwd hoeveel mensen er komen!
 
Bij goed weer ben ik er bij! ;)

Zal me heldere vizier er maar indoen zodat ik bij schemer ook nog wat zie... ;)
 
Gisteren even een tank met de Honda (deels bij onze Oosterburen) er doorheen gereden. Oew wat is het stiekem een fijne rijdende motor :] .

Toen ik de motor echter uit de garage pakte was de achterband leeg leeg :/ .
Nah braaf opgepompt en onderweg (voordat ik de Autobahn op ging e.d.) even een paar keer gecontroleerd. Nu is de band echter weer leeg leeg en het karkas begint wat zichtbaar te worden.

Ik zal van de week even een nieuwe achterband bestellen maar vind het onverantwoord om zo rond te rijden en zal daarom vandaag dus helaas niet aansluiten :N

Jullie in ieder geval veel plezier en volgende keer ben ik graag weer van de partij *O*
 
Hallo,ik zal me ook effe voorstellen?

Ben Fred Nathans uit Arnhem (presikhaaf) 44 jaar en lees hier al een tijdje mee.
Lijk me geinig om een keer mee te rijden.
Denk dat ik vanavond even kom kijken bij de mac?
Owja rijdt met een chopper intruder 800cc uit '95.
Mis tot vanaaf,

Gr,Fred
 
Ik woon dan wel niet (meer) in Arnhem, maar ik zie dat jullie vanavond een ritje gaan rijden? Ik kom uit Nijmegen en heb wel interesse om vanavond aan te sluiten, mits het tempo niet al te hoog ligt.
 
19:00 verzamelen
19:15 vertrekken
P+R gelredome

78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog en via de rijn terug

full


En als mensen nog meer willen, rijden we nog door naar de Posbank.
Als ik voorop rijd dan pas ik t tempo aan waar nodig, moet wel leuk blijven voor iedereen. Daarbij lijkt t alsof er best wat mensen komen, hoe groter de groep, hoe rustiger je moet rijden. En af een toe even wachten op achterblijvers is ook geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
19:00 verzamelen
19:15 vertrekken
P+R gelredome

78 km - Geldersche rivieren / 'n dode graaf
De betuwe in over dijken, eerst langs de rijn, dan binnendoor naar oosterhout om langs de waal verder de betuwe in te gaan. Bij DODEwaard over de boneGRAAFse weg omhoog en via de rijn terug

[afbeelding]

En als mensen nog meer willen, rijden we nog door naar de Posbank.
Als ik voorop rijd dan pas ik t tempo aan waar nodig, moet wel leuk blijven voor iedereen. Daarbij lijkt t alsof er best wat mensen komen, hoe groter de groep, hoe rustiger je moet rijden. En af een toe even wachten op achterblijvers is ook geen probleem.
Kan je die link van google maps mij even pb-en? Ziet er goed uit.
 
Als ik voorop rijd dan pas ik t tempo aan waar nodig, moet wel leuk blijven voor iedereen. Daarbij lijkt t alsof er best wat mensen komen, hoe groter de groep, hoe rustiger je moet rijden. En af een toe even wachten op achterblijvers is ook geen probleem.
Dan rij ik mee! Zie jullie vanavond!
 
Hallo,ik zal me ook effe voorstellen?

Ben Fred Nathans uit Arnhem (presikhaaf) 44 jaar en lees hier al een tijdje mee.
Lijk me geinig om een keer mee te rijden.
Denk dat ik vanavond even kom kijken bij de mac?
Owja rijdt met een chopper intruder 800cc uit '95.
Mis tot vanaaf,

Gr,Fred
Welkom :]
 
Ik vondt t top gaan. Voor zo'n grote diverse groep.

Even kijken wanneer de volgende wordt.

Iemand nog tips voor de volgende keer?
 
Terug
Bovenaan Onderaan