Aangrijpingspunt koppeling monster 600

MaartenABAM

Die hard MF'er
29 sep 2012
677
52
Groningen
Beste Leden,

bij deze weer een technische vraag!

Wanneer ik mijn motor koud start 'klappert' de koppeling. Dit wordt na mate het rijden wel minder erg.
MAAR.

Wanneer ik met mijn koppeling op het aangrijpingspunt zit, en dus weg wil rijden, dan komt er vanuit de koppeling een soort klapperend geluid. Ik heb niet het gevoel dat ik doorslip o.i.d.
Heb de koppeling laatst weer in elkaar gezet, en sindsdien heb ik dit probleem. Kan het aan de olie liggen, of iemand enig idee?:)

Probleem beschrijven is vrij lastig, daarom youtube filmpje erbij. Bij de 00:00 , 9 en 14 seconden kun je het een beetje horen ( niet echt geweldig fimpje :N )

Alvast bedankt !

*
 
Laatst bewerkt:
Beste Leden,

bij deze weer een technische vraag!

Wanneer ik mijn motor koud start 'klappert' de koppeling. Dit wordt na mate het rijden wel minder erg.
MAAR.

Wanneer ik met mijn koppeling op het aangrijpingspunt zit, en dus weg wil rijden, dan komt er vanuit de koppeling een soort klapperend geluid. Ik heb niet het gevoel dat ik doorslip o.i.d.
Heb de koppeling laatst weer in elkaar gezet, en sindsdien heb ik dit probleem. Kan het aan de olie liggen, of iemand enig idee?:)

Probleem beschrijven is vrij lastig, daarom youtube filmpje erbij. Bij de 00:00 , 9 en 14 seconden kun je het een beetje horen ( niet echt geweldig fimpje :N )

Alvast bedankt !
Misschien een raar idee van me maar zou je misschien iets verkeerd hebben gedaan bij het monteren?
 
Je bent de link naar het filmpje vergeten.
Maar goed, v.d.v. geeft het al aan, waarschijnlijk heb je iets niet goed gemonteerd of het nieuwe platenpakket is anders dan het oude, gewoon weer uit elkaar halen en alles controleren/ nameten.
 
full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan