F4 agusta

diego122

Rookie
25 mei 2014
1
0
wie kan mij helpen ?
Heb in 2013 een nieuwe F4 gekocht(nu 3500 km ) en niks dan problemen na al 2 garages bezocht te hebben van agusta vinden ze niks .
Na een tijdje traag te rijden vb (file of achter een trage auto) aan 4000a5000 toeren en constant in het 2de of 3de versnelling te rijden begint de motor te sputteren , in hogere toeren is er geen enkel probleem, laatste garage heeft mij gezegd dat het gene moto is om traag mee te rijden !!!!!
 
wie kan mij helpen ?
Heb in 2013 een nieuwe F4 gekocht(nu 3500 km ) en niks dan problemen na al 2 garages bezocht te hebben van agusta vinden ze niks .
Na een tijdje traag te rijden vb (file of achter een trage auto) aan 4000a5000 toeren en constant in het 2de of 3de versnelling te rijden begint de motor te sputteren , in hogere toeren is er geen enkel probleem, laatste garage heeft mij gezegd dat het gene moto is om traag mee te rijden !!!!!


dat heb ik vaker gehoord over deze motorfiets,
of het ook zo is weet ik niet.

wel een ubergeile fiets trouwens :}
 
Dus kun je alleen op het circuit fatsoenlijk mee uit de voeten |(
wie kan mij helpen ?
Heb in 2013 een nieuwe F4 gekocht(nu 3500 km ) en niks dan problemen na al 2 garages bezocht te hebben van agusta vinden ze niks .
Na een tijdje traag te rijden vb (file of achter een trage auto) aan 4000a5000 toeren en constant in het 2de of 3de versnelling te rijden begint de motor te sputteren , in hogere toeren is er geen enkel probleem, laatste garage heeft mij gezegd dat het gene moto is om traag mee te rijden !!!!!
 
Contact opnemen met een officiële dealer (als het een gloednieuwe MV is heb je gewoon garantie bij alle dealers) of, als die het ook niet kunnen fixen, met de importeur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan