Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

Iemand ervaring met een slaapplekje rond dit meer?
Mag ook een camping zijn, dan nemen we een tentje mee:

full



4 Augustus t/m de 15de staat geboekt! Nu nog een slaap plekkie vinden..
 
Denk dat er campings genoeg zijn. Maar waarom het Gardameer?
In de zomer is het er stervensdruk, nu zal het wel meevallen, maar toch.

40 km hoger is ook leuk, het meer van Molveno. Goedkope hotels en zeer goed. Ook is er 1 nog wel redelijk grote camping.

En het voordeel is je zit met de motor gelijk op de mooie wegen, Bij het Gardameer is toch even pruts pruts voordat je kunt genieten.
 
Ja dit word de eerst keer dat we door rijden en blijven in Italie.
Dus meer tips/locaties zijn welkom;) Ik zag alleen een groot plasje water en dacht mooi! Maar Molveno ziet er ook goed uit!

oopeps augustus zie ik, dan is het stervensdruk rond het Gardameer.
 
Heb de Stelvio inmiddels 4 keer gereden met 3 verschillende motoren en hij was elke keer weer moddervet. Als je de Stelvio ook combineert met de Gavia, passo Tonale en eventueel de Umbrail dan heb je een super rit!!
 
Helaas qua periode aan me zwager moeten houden(heeft de luxe niet om zelf zo ruim te kiezen)

Maar heb van jullie al begrepen dat Gardameer hem niet gaat worden.
De Molveno klinkt wel interessant en ook lekker dicht bij de pasjes enz :]


Ik zit altijd in Brixen.
 
Leroy, ik heb de afgelopen 2 jaar in hotel Lory gezeten in Molveno. De eigenaren zijn Nederlanders, toevallig komen ze ook uit hetzelfde dorp als waar ik woon :)
Het ligt erg centraal gelegen en het is ook nog eens een gezellig dorpje op in de avond nog wat te gaan doen!
De kosten vallen ook nog eens alleszins mee, dat is natuurlijk ook nog een voordeel :+

De motor kan daar in een afgesloten garage worden gestald, dat is natuurlijk ook wel prettig.
 
8.09 is ook nog een beetje vroeg he. Kan wel wezen dat het om 13.00 lostrekt.
Het komt ook wel eens voor dat het aan de andere kant van de berg een stuk beter is.
Gewoon gassen met die handel :W

Klopt, Ik liep al te piepen terwijl we om 10.00 uur zijn gaan rijden. Nog twee kleine buitjes gehad toch nog lekker gereden.
 
Leroy, ik heb de afgelopen 2 jaar in hotel Lory gezeten in Molveno. De eigenaren zijn Nederlanders, toevallig komen ze ook uit hetzelfde dorp als waar ik woon :)
Het ligt erg centraal gelegen en het is ook nog eens een gezellig dorpje op in de avond nog wat te gaan doen!
De kosten vallen ook nog eens alleszins mee, dat is natuurlijk ook nog een voordeel :+

De motor kan daar in een afgesloten garage worden gestald, dat is natuurlijk ook wel prettig
.
:^

En Molveno ligt op ca 30 km van het Gardameer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan