'Nee, hij is niet uniek'

:^

"prijs is een vraagprijs"

Maar wel helemaal uit je dak gaan als je er €50 onder bied
Hehe ... dat had ik voor met mijn nieuwste aanwinst :P

Eigenaar vroeg 1000€, maar omdat de motor niet draaide bood ik 500€ (dacht in mijzelf, kan dienen als donormotor), verkoper reageerde erg gebeten, en zei "ben je gek? nee, voor die prijs kan ik hem niet laten gaan." Maar na enkele minuten stilte vroeg hij bedeesd, "en wat denk je van 600€?" ... toen hebben we die motor op mijn aanhanger geduwd. Thuis de carburators van mijn oude (100.000km) overgebouwd, ding draait als nieuw, heb dus een GSX 750 F met 22.300km staan, in goede staat, voor 600€

... kijk, ik van dat "uniek" :9
 
Wat een uniek topic, huilen over het verkooppraatje.

Issesimpel:
Jij ziet lelijke bromfiets en onderdrukt braakneiging.
Jij ziet mooie bromfiets te koop, jij vindt prijsje goed, jij koopt bromfiets.
Jij ziet mooie bromfiets, jij vindt prijsje te hoog, jij koopt geen bromfiets.

Al zitten er gouden, door smurfin gebefte en door de paus gezegende imbusboutjes in geschroefd.


Het enige wat je met dat overdreven verkoopgezwets kan doen is er om lachen. Zo is de toevoeging "Is van een oudere man geweest" voor mijn kinderen een bron van vermaak.
Zij zien hun vader als een oudere man en in hun ogen ben ik niet het schoolvoorbeeld van iemand waar je een tweedehands auto van zou willen kopen. (Zij hebben nog geen A-rijbewijs).
 
Ik snap wat je bedoelt en erger mij er soms ook aan.
Maar ja...wat is uniek? Voor de een een stickerwisseling...voor de ander een kleurtje.
Voor mij is uniek....iets wat zeer weinig verkocht was/is...en dus "zeldzamer" is.
Of...waar onwijs veel tijd/geld in revisie, opknappen of customising is gegaan.
Hiermee bedoel ik een aantal fighters die te koop staan, of die charger fiets van laatst.
Maar ook een kawsaki KH, of rd500 oid.
Ook vind ik de RG500 die te koop staat (:P) uniek. Hoe vaak staat zo iets nou te koop?
Bijna nooit toch...en dat maakt het al uniek. Je hoeft een gpz500 maar in te toetsen op mp en je wordt er mee doodgegooid. Dus uniek in zn aanbod...absoluut niet. Heel verbouwd en gereviseerd..dan weer wel.
Maar ik stoor me ook aan projectjes (klinkt ff lullig) als die van jou. Half afgebouwde dingen kopen (barrels imo), daar dan de "carbs van opknappen" en het is een geslaagd project..
No offense...
 
Tja, of je bent niet uniek genoeg om te zien wat de verkoper bedoeld...

Ik heb in november een unieke Versys verkocht... :)
Ja, daar zijn er een boel van en een flip up ruitje en spiegels met ingebouwde knippers maken hem niet uniek. Maar als alle Versyssen een zilvergrijze achterbrug hebben en ik de mijne voor aflevering al zwart heb laten spuiten. Dan is ie toch redelijk uniek... al ziet niet elke advertentie bezoeker dat... ;)

Dan heb je een unieke achterbrug maar verder niet! :P
 
Ik snap wat je bedoelt en erger mij er soms ook aan.
Maar ja...wat is uniek? Voor de een een stickerwisseling...voor de ander een kleurtje.
Voor mij is uniek....iets wat zeer weinig verkocht was/is...en dus "zeldzamer" is.
Of...waar onwijs veel tijd/geld in revisie, opknappen of customising is gegaan.
Hiermee bedoel ik een aantal fighters die te koop staan, of die charger fiets van laatst.
Maar ook een kawsaki KH, of rd500 oid.
Ook vind ik de RG500 die te koop staat (:P) uniek. Hoe vaak staat zo iets nou te koop?
Bijna nooit toch...en dat maakt het al uniek. Je hoeft een gpz500 maar in te toetsen op mp en je wordt er mee doodgegooid. Dus uniek in zn aanbod...absoluut niet. Heel verbouwd en gereviseerd..dan weer wel.
Maar ik stoor me ook aan projectjes (klinkt ff lullig) als die van jou. Half afgebouwde dingen kopen (barrels imo), daar dan de "carbs van opknappen" en het is een geslaagd project..
No offense...
None taken. Scheelt dat ik íets meer doe dan 'carbs opknappen' :P Bij mijn CB1 ben ik nog niet veel verder dan dat, nee. Maar ik heb in het verleden wel wat meer gedaan. :Y

Geef het tijd :+
 
Laatst bewerkt:
Wat een uniek topic, huilen over het verkooppraatje.

Issesimpel:
Jij ziet lelijke bromfiets en onderdrukt braakneiging.
Jij ziet mooie bromfiets te koop, jij vindt prijsje goed, jij koopt bromfiets.
Jij ziet mooie bromfiets, jij vindt prijsje te hoog, jij koopt geen bromfiets.

Al zitten er gouden, door smurfin gebefte en door de paus gezegende imbusboutjes in geschroefd.


Het enige wat je met dat overdreven verkoopgezwets kan doen is er om lachen. Zo is de toevoeging "Is van een oudere man geweest" voor mijn kinderen een bron van vermaak.
Zij zien hun vader als een oudere man en in hun ogen ben ik niet het schoolvoorbeeld van iemand waar je een tweedehands auto van zou willen kopen. (Zij hebben nog geen A-rijbewijs).
_O- _O-
 
De unieke ZXR is ook pas sinds enkele weken in zijn bezit en nu al te traag??
check het ZXR y750 topic eens :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan