Nog een R1100GS span

Nou? Daggie dervan?

  • Top!

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prutser!

    Stemmen: 3 20,0%
  • Hou maar op...

    Stemmen: 4 26,7%
  • Prktpetsk!

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Een jaar en een week later en de boel staat nog steeds te verstoffen. De trekkert heeft dit jaar ook nog geen meter gereden.

Dit even ter uwer informatie. 8-)
 
Wel geprobeerd de motor te starten dit weekend, ging ook al niet :+
 
Dit is waarschijnlijk het langzaamste bouwtopic ooit. En dat met een kant en klaar, plug and play span.
 
Als jij er zelf maar trots op bent, ik kan zo niet werken maar dat is weer iets wat voor jou niks uitmaakt :9
 
Haha zat ff je op te lezen maar heb je zelfs op de eigenbouwdag afgelopen zaterdag niet gezien _O-
 
Als jij er zelf maar trots op bent, ik kan zo niet werken maar dat is weer iets wat voor jou niks uitmaakt :9
:^


:+

Als de rest al genoeg is verdwijnen de minder belangrijke dingen vanzelf naar de achtergrond.
 
Ja daar moet ik Halflive ook weer in bijvallen. Wat de F#*K is belangrijker dan dat?? :+
 
Ja daar moet ik Halflive ook weer in bijvallen. Wat de F#*K is belangrijker dan dat?? :+

Een lekker biertje slobberen op een terras met uitzicht over de Westerschelde? Eventueel met een schaaltje bitterballen erbij. 'T is maar een suggestie hoor. ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, je zit toch op een zijspansubforum en niet op een lekker biertje slobberen op een terras met uitzicht over de Westerschelde? Eventueel met een schaaltje bitterballen erbij subforum, dus gok toch dat zijspannen bouwen belangrijker is :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan