'Nee, hij is niet uniek'

FF op Marktplaats kijken en..

Motoren ▶ 620 resultaten voor 'uniek'
Kleding | Dames ▶ 3.733 resultaten voor 'uniek'
Kinderen en Baby's ▶ 5.233 resultaten voor 'uniek'

Dus ja, het valt met de motoren eigenlijk enorm mee :+ ;)
 
FF op Marktplaats kijken en..

Motoren ▶ 620 resultaten voor 'uniek'
Kleding | Dames ▶ 3.733 resultaten voor 'uniek'
Kinderen en Baby's ▶ 5.233 resultaten voor 'uniek'

Dus ja, het valt met de motoren eigenlijk enorm mee :+ ;)
Welke marktplaats kijk jij?
zwartemarktplaats.nl of zo :+
 
Unieke baby te koop, vele opties, maakt zijn eigen rimstriping (als je hem op een velg zet).
 
Laatst bewerkt:
is wel een mooie motor, maar nog wat aan de dure kant

ook wel leuk: "heeft altijd binnen gestaan"
dus die 21000km zijn er vanzelf opgekomen?

Die buitenfoto's verraden ook al een heel klein beetje dat hij niet altijd binnen heeft gestaan.
 
Wat vinden jullie dan van "Let op! Er wordt nog mee gereden, KM-stand loopt dus nog op"

Ik denk dat altijd van : "Wow! Er wordt nog mee gereden *O* dan moet het verdomme een goede motor zijn of nie?! _O- "
 
Wat vinden jullie dan van "Let op! Er wordt nog mee gereden, KM-stand loopt dus nog op"

Ik denk dat altijd van : "Wow! Er wordt nog mee gereden *O* dan moet het verdomme een goede motor zijn of nie?! _O- "

Ergens snap ik dat wel, want als je zegt dat er 35.346 op staat en er komt er eentje kijken en er staat 10km meer op, dat ze gaan lopen mekkeren.

Aan de andere kant, zet dan gewoon nooit een exacte km-stand, maar +- zoveel.. ofzo ..
 
Ergens snap ik dat wel, want als je zegt dat er 35.346 op staat en er komt er eentje kijken en er staat 10km meer op, dat ze gaan lopen mekkeren.

Aan de andere kant, zet dan gewoon nooit een exacte km-stand, maar +- zoveel.. ofzo ..

Yep, ik heb er echt eens een gehad die niks kon vinden en toen maar ging zeiken en zeuren over een 1500 km hogere stand dan in de advertentie vermeld was...
 
Ergens snap ik dat wel, want als je zegt dat er 35.346 op staat en er komt er eentje kijken en er staat 10km meer op, dat ze gaan lopen mekkeren.

Aan de andere kant, zet dan gewoon nooit een exacte km-stand, maar +- zoveel.. ofzo ..

Probeer momenteel mijn koekblik te verkopen, km stand van de teller gemaakt maar erna natuurlijk nog gereden.
Aan de telefoon zitten ze dan al te mekkeren over die 500km die je erbij geschreven hebt. |(
 
Strikt genomen is elke motor uniek. Allemaal hebben ze een uniek frame nummer en daardoor is de motor uniek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan