honda fireblade achterbrug sc33 in een sc28 frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

--peRRRy--

MF veteraan
12 apr 2009
23.499
2.772
Bergschenhoek
Zoals de titel al zegt, zou een achterbrug van een sc33 96/97 of 98/99 in een sc28 92/93 frame passen?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij past het prima. De kettingspanners zijn wel anders, dus de opvulbussen zouden ook wel eens anders kunnen zijn. Misschien een goed idee om meteen het SC33 achterwiel erbij te nemen.

En was de velg van een SC33 niet 0,5j breder ofzo? Er gaat normaal een 180 band op bij de SC33.

Maar goed, ik heb het zelf nooit gedaan, dus dit zijn gewoon wat dingen die bij me opkomen. :)
 
Als je bedenkt dat meerdere mensen een VFR achterbrug hebben gemonteerd, hoef je alleen nog te kijken welk model welke brug gebruikt. Zowel da Liks als zijn broertje hebben een VFR brug in hun blade... de 954 heeft wel een andere dan de SC28. Dus als je weet welk type 'men' gebruikt in een 28 en wat in een 33... dan kun je terugrekenen of dat een beetje op elkaar lijkt.

Da's de moeilijke manier :+ Je kunt het ook gewoon vragen :P
 
Bedankt voor de info en een sc28 heeft ook een 180 band. De rede dat ik een sc33 achterbrug wil is die makkelijker te vinden zijn dan een sc28 hugger. Een sc33 hugger heb ik weer wel, ik ging ervan uit dat dat wel zou passen op een paar gaatjes na. Maar werkelijk niets komt overeen.
Donderdag komt er iemand met een 98/99 sc33 en dan kan ik even die hugger passen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan