Gpx600 Loopt niet wanneer warm

Brammos

Die hard MF'er
6 apr 2008
797
0
Amersfoort
Hallo allemaal,

De GPX van mijn vriendin vertoond wat kuren die ik niet meer kan plaatsen...

Het probleem: De motor start zonder aarzeling en loopt vervolgens netjes stationair. Tot dusver geen gekke zaken. Maar dan: vorige week heb ik probleemloos 10km gereden nadat hij gedurende langere tijd had stilgestaan. Niks raars en de motor trok moeiteloos in iedere versnelling.

Echter, van de week begon de motor na een kilometer te stotteren, trok hij niet lekker meer door en viel hij uiteindelijk gewoon uit. Waarna hij niet meer aan de praat te krijgen was (startmoter draaide volle toeren maar sloeg niet aan).

Zaken die we al vervangen/gecontroleerd hebben:
- Benzinefilter vervangen.
- Membraan benzinekraan vervangen (kwam geen benzine meer door).
- Met tankdop open gereden. Geen verbetering.

We zijn een beetje op qua opties...dus hopelijk hebben jullie een idee? Zouden het de boegies kunnen zijn die nat/vies zijn?

We zijn erg benieuwd....
 
2 zaken belangrijk om te checken:
- vonkt ie
- krijgt de carburateur voldoende benzine, en zo ja dan wordt het tijd om ze ultrasoon schoon te maken. En zo nee, dan zit het probleem in de benzine aanvoer.
 
Hallo allemaal,

De GPX van mijn vriendin vertoond wat kuren die ik niet meer kan plaatsen...

Het probleem: De motor start zonder aarzeling en loopt vervolgens netjes stationair. Tot dusver geen gekke zaken. Maar dan: vorige week heb ik probleemloos 10km gereden nadat hij gedurende langere tijd had stilgestaan. Niks raars en de motor trok moeiteloos in iedere versnelling.

Echter, van de week begon de motor na een kilometer te stotteren, trok hij niet lekker meer door en viel hij uiteindelijk gewoon uit. Waarna hij niet meer aan de praat te krijgen was (startmoter draaide volle toeren maar sloeg niet aan).

Zaken die we al vervangen/gecontroleerd hebben:
- Benzinefilter vervangen.
- Membraan benzinekraan vervangen (kwam geen benzine meer door).
- Met tankdop open gereden. Geen verbetering.

We zijn een beetje op qua opties...dus hopelijk hebben jullie een idee? Zouden het de boegies kunnen zijn die nat/vies zijn?

We zijn erg benieuwd....

Misschien de aansluitslang carb - cilinder los geraakt en dus gemene lucht ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan