'Nee, hij is niet uniek'

Ben niet zo bekend met KTM ...

... maar ... eu ... 15,000€??? Had hij dat niet moeten vermelden onder de term "nieuwprijs"? :X ... of heb ik het mis?


Nieuw kost een Adventure nog geen 15.000 euro :X
De huidige 1190 gaat daar wél ruimschoots overheen trouwens...

Belachelijke prijs met bijbehorende belachelijke advertentie voor die paar extra's.
 
Nieuw kost een Adventure nog geen 15.000 euro :X
De huidige 1190 gaat daar wél ruimschoots overheen trouwens...

Belachelijke prijs met bijbehorende belachelijke advertentie voor die paar extra's.
Ja, ik had zoiets in gedachten dus ... :P

Was wel rechtstreeks naar beneden gescrold voor de prijs, zag dus alle "aanpassingen" niet. Hij beweert dat de volledige ombouw de motor op een nieuwprijs van 24,000€ kwam ... kan dit??? ja ok, alles kan ... maar voor die prijs heb je bijvoorbeeld ook al een BMW K 1600 GT (standaard uitvoering wel te verstaan).
 
Ja, ik had zoiets in gedachten dus ... :P

Was wel rechtstreeks naar beneden gescrold voor de prijs, zag dus alle "aanpassingen" niet. Hij beweert dat de volledige ombouw de motor op een nieuwprijs van 24,000€ kwam ... kan dit??? ja ok, alles kan ... maar voor die prijs heb je bijvoorbeeld ook al een BMW K 1600 GT (standaard uitvoering wel te verstaan).

Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de ombouw €9000 heeft gekost.
De tank zal het duurst zijn geweest met 1600 dollar...
Wat een lachertje :')
 
Zoek voor de grap eens op motor limited... Hoeveel kansloze advertenties kom je dan wel niet tegen.
Bovenstaande KTM wil vast 0 afschrijving hebben oid, dat krijgt hij er nooit voor terug :)
 
qua kleurstelling geschikt voor het komende wk voetbal. Soort van "ünique special world cup black editon"

een soort van WK-TM zegmaar
 
Mensen met idioot hoge vraagprijzen soms.. echt, een F2 met als vraagprijs 2300 euro.. Hoe is t mogelijk :')
 
Waar mijn bloed van begint te borrelen:

Ten eerste inderdaad de VRAAGprijs (maar dit heeft reeds de revue gepasseerd)
Ten tweede en in opvolging hiervan de meest debiele prijs aanduiding:

Voorbeeld Mooiste motor van NL UNIEK UNIEK UNIEK
Vraagprijs: 2999 euro?!?!?!? WTF? Is dit om duidelijk te maken dat er over de prijs te praten valt of dat ik die euro gewoon terugkrijg als ik die 6paarse koppen neerleg.
 
Waar mijn bloed van begint te borrelen:

Ten eerste inderdaad de VRAAGprijs (maar dit heeft reeds de revue gepasseerd)
Ten tweede en in opvolging hiervan de meest debiele prijs aanduiding:

Voorbeeld Mooiste motor van NL UNIEK UNIEK UNIEK
Vraagprijs:2999 euro?!?!?!? WTF? Is dit om duidelijk te maken dat er over de prijs te praten valt of dat ik die euro gewoon terugkrijg als ik die 6paarse koppen neerleg.
Ik denk omdat ze dat doen om dat je het ook vaak in winkels ziet.
wand 3,99 lijkt goed goedkoper dan 4,-.
Maakt natuurlijk geen moer uit maar er zijn mensen die daar intrappen.
 
Ja goed, en dan nog.. zo'n ding gaat toch niet kapot ;)
Het probleem is met die 600fs is dat ze niks waard zijn en het ook niet worden. En of ze nou 20 of 30k hebben gelopen, dat ze zijn wat ze zijn :P
Ik heb er ook een, ze zijn zuinig en kosten geen drol. En daarom heb ik er 1 :P
2700 euro :') Daar kun je veel anders voor kopen haha.
 
Ja goed, en dan nog.. zo'n ding gaat toch niet kapot ;)
Het probleem is met die 600fs is dat ze niks waard zijn en het ook niet worden. En of ze nou 20 of 30k hebben gelopen, dat ze zijn wat ze zijn :P
Ik heb er ook een, ze zijn zuinig en kosten geen drol. En daarom heb ik er 1 :P
2700 euro :') Daar kun je veel anders voor kopen haha.
Dat zeg ik niet maar vindt 20 of 120 k wel een heel verschil als je spreekt over 2700,- euro.

Mijn 1100 heb ik ook gekocht met 77065 staat nu iets van 83400 op of zo.
Meest erge wat ik heb gehad was da de naks verangen moesten worden.
En slijtage onderdelen als banden en ketting( maar dat heb je vaker met een 2 de hands)

Maar wat verbruikt zo'n 600 dan 1 op 18 1 op 20 ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan