Remleiding BMW R80 aanpassen, banjo vs schroeffitting

jimwoud

MF'er
24 dec 2006
229
0
Amsterdam
Goedemorgen,

Ik wil m'n remleiding aanpassen van mn R80. Normal loopt het via een aparte omweg, nu wil ik van mn rempomp direct naar mn remklauw.

Op mn remklauw zit onderstaande aansluiting. Kan ik dit vervangen door een banjo met bout? Want de schroeffitting kan er niet recht eruit komen, zoals bij HEL remleidingen (welke ik graag zou willen), want dan zit ik al in mn velg, dus geen ruimte. Het liefst een banjo aansluiting, ziet er het mooist uit.

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Bedankt,

gr Jim

 
Laatst bewerkt:
Meestal is de draad M10x1 of M10x 1,25,dat lijkt wel te kloppen met wat je daar hebt.Even opmeten dus.
Er zal wel een bewerkte kant moeten zitten aan de remklauw waar een afdichtring tegenaan komt.
 
Maat is m10x1,00 inderdaad, het aansluitvlak is mooi vlak. Neem wel aan dat de banjo bout misschien een te lange draad heeft, kan dat afgezaagd/ gedraaid worden?

Goodridge heeft banjobouten in verschillende lengte.Ik laat ze gewoon op maat afdraaien.Als het M10x1 is dan is daar een kortere uitvoering van speciaal voor Brembo omdat daar de boutgaten voor de banjobout ondiep zijn.
 
Anders even bij Goodridge in Pijnacker naar binnen lopen en vragen wat ze daar voor je kunnen doen.Hebben aardig wat op voorraad daar.Maken als je wilt de leidingen voor je.Ben er zelf al meerdere keren geweest en wat spulletjes gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan