#34 Kevin Schwantz

staat ook een replica bij van Vuuren motoren op zolder ;)
weet alleen niet of die te koop staat :)

De motoren die bij dealers apart staan (in een kelder of op zolder), zijn vaak niet te koop. Mjah niet geschoten is altijd mis.
 
Ik heb hier nog een RGV250 Schwantz replica in de garage staan die binnenkort weg moet.


full


full


full
 
Dan zal de koper op zijn neus kijken, het geld heb ik al binnen! :Y

De koper krijgt iig een hele mooie RD350! Heb er nog geen gezien die zo mooi is. En ook nog op heilig asfalt gereden heeft in de bocht der bochten! :}
 
vanaf nu leverbaar, de Kevin Schwants kledinglijn ism Suzuki

De bijgeschreven tekst ( Suzuki official nieuwsbrief :X) is wel Dubieus

Nu beschikbaar
Kevin Schwantz kleding!

In navolging van Freddie Spencer:? heeft nu ook Suzuki-legende Kevin Schwantz zijn officiële Suzuki kledinglijn. In deze lijn ter ere van #34 zitten een cap, shirt, polo en hoodie. Bestel deze gave items bij uw Suzuki-dealer.

als je dan op de site van Suzuki kijkt zie je geen Kevin schwantz, maar ook geen Freddy Spencer, maar alleen de Barry Sheene kledinglijn (wat wel logischer is dan Freddy Spencer)
Kleding & Merchandise - Suzuki Motoren

auw auw auw auw
 
Laatst bewerkt:
vanaf nu leverbaar, de Kevin Schwants kledinglijn ism Suzuki

De bijgeschreven tekst ( Suzuki official nieuwsbrief :X) is wel Dubieusals je dan op de site van Suzuki kijkt zie je geen Kevin schwantz, maar ook geen Freddy Spencer, maar alleen de Barry Sheene kledinglijn (wat wel logischer is dan Freddy Spencer)
Kleding & Merchandise - Suzuki Motoren

auw auw auw auw

Ongeveer een maand geleden geïnformeerd mbt de cap en hoodie bij van Sommeren motoren, naar aanleiding van foto's in dit topic: volgens van Sommeren waren deze spullen in Nederland niet leverbaar. Vervolgens gemaild naar Nimag: Geen enkele reactie ontvangen. En nu is het er ineens officieel?! Van mij mag Nimag / Suzuki het in hun eigen kanaal steken, als men weet dat ik er naar geïnformeerd heb en ze er zelf niet op terug komen. Bestel wel spulletjes via Ebay of VR46 brand.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand misschien nog wat dvd's met grand prix uit de jaren 80 van eurosport??
Op eurosport had je altijd van dat leuke commentaar, geweldig..
er is er ook een bike hero van Schwantz.
Zijn handtekening uit de jaren 80 heb ik nog... :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan