1 buddyzit vt750ace

PE2JA

Rookie
15 jan 2005
1
0
siddeburen
Geachte Shadowrijders,

Ik heb sinds kort een Honda shadow uit 1999.
Nu heb ik een aantal keer gezien dat sommigen de bijrijder buddyseat weg laten.
Het nadeel is dan dat je tegen de bevestiging aankijkt van de grote buddyseat.

Weet iemand of hier een kit of i.d. voor bestaat?

M.v.g.
 
Ik heb een ace gehad, die was ook een beetje veranderd, op pagina 2 van de link staat het zadel wat ik er op heb gehad, misschien is het wat voor je, ik geloof dat dit zadel er ook is van highway hawk, maar dat weet ik niet zeker, de mijne heb ik 2ehands gekocht via het internet....

http://groups.msn.com/shadowvt750c2fotos/shoebox.msnw

Succes
 
Geachte Shadowrijders,

Ik heb sinds kort een Honda shadow uit 1999.
Nu heb ik een aantal keer gezien dat sommigen de bijrijder buddyseat weg laten.
Het nadeel is dan dat je tegen de bevestiging aankijkt van de grote buddyseat.

Weet iemand of hier een kit of i.d. voor bestaat?

M.v.g.

of de slijptol.....
of een ander achterspatbord
 
Ik heb er een rekje achterop, zie je het niet zo errug. Zeker niet als er bagage op licht :P

shadow.jpg
 
Laatst bewerkt:
'k heb zelf ook nog een ace staan met solo-seat.

't zal lastig worden om van de bevestiging achter aan 't zadel af te komen. Da's de bevestiging die 't hele zadel op z'n plaats houdt. Je zou de bevestiging kunnen verwijderen, en een nieuwe bevestiging onder 't zadel maken. Maar dan blijf je zitten met een gat in 't spatbord, wat dan ook weer weggewerkt moet moeten.

Uiteindelijk denk ik dat 't het makkelijkste is om er een mooi rekje op te zetten. Heb ik zelf ook gedaan, en ziet er helemaal niet slecht uit.
 
je kunt ook met een lakstift de bevestiging dezelfde kleur geven als het spatbord. Wanneer je dan nog de bout vervangt door een minder opvallend exemplaar, valt het nauwelijks meer op
 
Terug
Bovenaan Onderaan