dynojet kit zx6r 98

revange

MF'er
25 okt 2012
121
0
hallo.

heb een vraag. ik wil een dynojet kit erop gooien maar heb een vraag over de luchtfilters,
als ik stage 3 koop dan moet ik k&n luchtfilters erop hebben, maar hoe zit het met mijn ram air?
en is het niet mogelijk om een luchtfilter van k&n in mijn orginele luchtfilterbak te zetten en de deksel eraf te laten? dan trekt ie meer lucht aan.

Groeten.
 
Om je alvast een hoop ellende te besparen doe je het beste helemaal niks zelf, breng je motor weg naar een GOED! dynobedrijf en ventileer je wensen, dat is de beste manier om met geen gezeur een goed resultaat te krijgen.
 
Sigma is niet identiek. Maar heeft wel hetzelfde doel.
Ik las vorige week dat sigmasetjes geen vervangende gasnaalden hebben.

Deksel weglaten lijkt me geen succes. Maar probeer het gerust, kost je niks.

En als je er zelf zo weinig van weet, is het dan verstandig om zelf dergelijke dingen te gaan doen?
 
ik heb zelf een dynojet kit ingebouwd die prima liep, maar met een andere uitlaat liep hij niet goed.

toen bleek dat ik de verkeerde gaten opgeboord had in de gasschuiven.

afgezien van de overige variabelen bleek de fout dus niet te hinderen bij de originele uitlaat, maar later wel bij een andere.

of ik ben voorgelogen, maar dat denk ik niet.

dus ik zou het afstellen laten doen , maar de carburateurs moeten toch open dus dat scheelt in tijd weinig, misschien wel niks aangezien de kit afstellen soms goedkoper is als hij daar is aangeschaft/ingebouwd.

ik was 280 euro kwijt bij ruud frederiks en dat was goed besteed geld.

maar denk dat het ook wel goed komt als je ritzen een PB stuurt ;)

hallo.

heb een vraag. ik wil een dynojet kit erop gooien maar heb een vraag over de luchtfilters,
als ik stage 3 koop dan moet ik k&n luchtfilters erop hebben, maar hoe zit het met mijn ram air?
en is het niet mogelijk om een luchtfilter van k&n in mijn orginele luchtfilterbak te zetten en de deksel eraf te laten? dan trekt ie meer lucht aan.

Groeten.

dit maakt ENORM veel herrie net onder je hoofd, moet je maar willen en vaak is de luchtfilter kast ontworpen voor een goede doorstroming.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan