Benzinefilter brandstofpomp

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.120
472
Als vervanger van mijn bestaande benzine filter, zoek ik er eigenlijk een die kleiner is dan de huidige, omdat hij dan lekkerder in een andere tank past. Iemand een idee waar dat verkrijgbaar is? Heb al volop zitten googlen op filters enzo, maar kan niets passends vinden. Meesten zijn voor buiten de tank, maar de mijne zit in de tank.

Foto-PLAUC7CS-D.jpg
 
Zo wat een reacties! Dat had ik ff niet gezien.

Dit is de Voxan benzine pomp inderdaad:

Voxan3.jpg


Pomp in de tank is een hele normale zaak bij injectiefietsen. Ook bij auto's is het niet anders.

Het filter is zo lomp dat hij in de tank tegen de wand komt te liggen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een meer bescheiden filter wat de zelfde flow aankan.
 
Zo wat een reacties! Dat had ik ff niet gezien.

Dit is de Voxan benzine pomp inderdaad:

[afbeelding]

Pomp in de tank is een hele normale zaak bij injectiefietsen. Ook bij auto's is het niet anders.

Het filter is zo lomp dat hij in de tank tegen de wand komt te liggen. Vandaar dat ik op zoek ben naar een meer bescheiden filter wat de zelfde flow aankan.

Als je ipv de harde leidingen rubber brandstofslang gebruikt, en eventueel wat langer, kun je meer kanten op met het filter.
 
Ja ben het met je eens. Denk dat ik maar een andere routing ga maken. Veel kleiner valt een ander filter niet uit. Maar een gewone brandstofleiding is niet voor gebruik in de tank.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan