beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Ook niet tussen luchtfilter en uitlaat? Warme lucht aanzuigen is een soort "anti-intercooler" :/

neuj, heb er tijdens het rijden niet echt wat van gemerkt dat hij rot gaat lopen of minder sterk aan gaat voelen. daarbij....als je rijd gaat die warme lucht toch naar achteren weg....zal dus wel meevallen denk ik. ;)
 
vandaag bezig geweest met wat opvulling voor onder het blok. vond het een beetje leeg daar.

full
 
Je schud de ene na de andere uitlaat uit je mouw, gewelig! Vroeg me alleen af hoe jij de segmentjes zaagt? Zie namelijk nooit een "bochtje", vind het altijd donders lastig om het mooi vlak te zagen/slijpen.
 
Je schud de ene na de andere uitlaat uit je mouw, gewelig! Vroeg me alleen af hoe jij de segmentjes zaagt? Zie namelijk nooit een "bochtje", vind het altijd donders lastig om het mooi vlak te zagen/slijpen.

dank u!

ik heb een kleine lintzaag. die kan je onder een hoek zetten.

zagen en dan de pijp opschuiven en 180 graden verdraaien en zagen en weer opschuiven en 180 graden verdraaien. dan krijg je die segmenten.

daarna ff met de lamellenschijf op de slijptol de buitenkant afbramen en de binnenkant met de dremel.

past meestal goed genoeg om te kunnen lassen.


toen ik nog wat minder goed kon lassen kreeg ik het alleen dicht als het superstrak tegen elkaar aan zat, maar dat hoeft intussen al niet meer zo nodig.

in het begin ben je meestal te bang om er doorheen te branden als het niet goed tegen elkaar aan zit, hierdoor ga je automatisch te voorzichtig doen waardoor het juist fout gaat.

spanning te laag zetten heeft ook niet zo'n goed effect, maar is vooral veel doen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt fancy. Wat voor een model is dat? Wil eens googlen :)
Ik gebruik vaak zaagblokken, alleen werkt dat niet voor schuine segmenten uit een rechte buis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan