inhouden cbr 600f2

nacko

MF'er
20 mei 2013
106
4
Ik ben in het bezit van een Honda cbr 600 f2 uit 1992.
Deze slaat bijna af als ik bij een stoplicht moet stoppen als ik de motor daarvoor flink in toeren hebt doorgetrokken. Kom ik op het stoplicht aan rijden zonder veel toeren gemaakt te hebben, zijn er geen problemen en blijft de motor netjes stationair draaien.
De cbr is voorzien van een in luchtfilter welke net nieuw is. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn.
Ik hoor het graag van jullie.
 
Hij loopt ongeveer 1700 toeren normaal.
En als ik na flink doortrekken moet stoppen gaat hij naar ongeveer. 1000 en onregelmatig lopen en als ik dan weer iets gas geef loopt ie weer netjes stationair.
 
Ik heb ook wel eens gehoord van forte power ,
Heeft iemand hier ervaring mee.
Zou dit het probleem op kunnen lossen.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
 
Motor is gewoon prut afgesteld, 1700 rpm is veel te veel, 1000 rpm is iets te weinig.

Stel hem eens netjes synchroon en draai m naar 1200 stationair. Biljft ie dan raar doen? -> carbs naar basis instellingen en een goeie schoonmaakbeurt.
 
Carburateurs zijn nog niet syndroom gesteld.
Tenminste niet dat ik weet.
Kan je dit zelf doen, of moet dit bij een motorzaak gebeuren.
Het kn filter heb er nieuw zelf ingezet.
Synchroniseren lijkt mij zo te horen de eerste stap.
 
Carburateurs zijn nog niet syndroom gesteld.
Tenminste niet dat ik weet.
Kan je dit zelf doen, of moet dit bij een motorzaak gebeuren.
Het kn filter heb er nieuw zelf ingezet.
Synchroniseren lijkt mij zo te horen de eerste stap.
Syndroom stellen kun je zelf best wel.

Synchroniseren van de carburateurs lijkt me in dit geval een klusje voor een vakman. Laat die dan meteen de rest van je motor ook even nakijken.
 
Syndroom stellen kun je zelf best wel.

Synchroniseren van de carburateurs lijkt me in dit geval een klusje voor een vakman. Laat die dan meteen de rest van je motor ook even nakijken.

_O-

*kuch *

in je profiel staat niet waar je in de buurt woont , zo kan men geen adressen/motorzaken in de buurt adviseren. :)

overigens lach ik je niet uit hoor, veel mensen hebben milde dyslexie en sommige mensen typen in hoofdletters omdat ze het anders zelf slecht kunnen lezen.

mocht dit van toepassing zijn.. :)
 
Laatst bewerkt:
_O-

*kuch *

in je profiel staat niet waar je in de buurt woont , zo kan men geen adressen/motorzaken in de buurt adviseren. :)

overigens lach ik je niet uit hoor, veel mensen hebben milde dyslexie en sommige mensen typen in hoofdletters omdat ze het anders zelf slecht kunnen lezen.

mocht dit van toepassing zijn.. :)
Ik gok op een agressieve spelling-tjekkert :Y
 
ik heb terug gelezen in zn geplaatste reakties en zag iets staan in sorry voor mijn dyslexie.

zo eerlijk ben ik dan ook wel weer om dat te zeggen.

en mijn vriendin heeft het pas meegemaakt dat een mevrouw in hoofdletters typte omdat ze niet zo goed kan lezen.

ik geef in het echte leven mensen al zo vaak het voordeel van de twijfel/ keer mijn andere wang toe.

digitaal gesproken moet dat toch veel minder moeite kosten eigenlijk he :)
 
Bedankt voor alle begrip van mijn tekortkomingen .
Ik woon in de buurt van Leiden, dus aanraden van een goed adres is altijd welkom.
Enig idee wat het ongeveer kan gaan kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan