ondernemingsplan moderne montage van Tola Beata meningopinie

Status
Niet open voor verdere reacties.

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
19.141
10.705
Op reis
Facebook
Goedendag beste medeforummers,

Een kennis van mij heeft het idee om een moterzaak te beginnen, zoals hij het noemt.

affijn ik laat hem zelf wel even aan het woord aangezien hij niet weer hoe hij een account moet aanmaken :

goedemiddag allen,

veel lees ik op moterforum over olie en gereedschap en vint dat ook heel m8ig mooi en interressant maar nou vraag ik me af waarom kan het nou niet wat goedkopen he met interenet en vheel mensen die niet kunnen klussen maar alleen maar kompjoetern enzo nou dat vind ik dus niks

vandaar de vraag of er mensen zijn hier of ergens anders he maakt niet uit natuurlijk waar tenzij je motor niks doet en je moet hem douwen he hahaahaha maar goed

die wel cracker zien een gat in een zaak waar je op de huitige moterne manier je motort kan laten onderhouden he

ik heb al een plekkie ingericht maar moet nog wel wachten tot vleckie het lootje legt he
ander kan ik niet genoeg plek hebben voor sleutelen dat is lastig
swns_oldest_cat_021_4891b7a4e234827d2432ce8db416d28f.jpg


de vloojen die dan nog leven leggen wel het loodtje van de remmeriniger hahahah maar goedt he de vraag.



CAM00465.jpg


net naast zijn mantje heb ik al de koffiehoek ingericht speziaal voor mensen van topiek:
Welke koffie is het beste? maar nou zegt mein frauw dat ik niet moet poetsen in de koffi hoek ik zeg waarom niet die onderbroek is gewassen mens het is altijt wat met jouw ver dommert en mensen drienken koffi bij het poetzen dus luhl niet zow egt altijt wat met dat mens je krijgt toch zin in een bakkie alsie dad ziet ?

Maar denk nouw niet dat er niet overnagedacht ik heb gedacht ! de beste kwalitijd smeermiddelen voor de mordene teg Niek van hedendaagen
Echt originele AMERIKAANSE VOCHTverdreiver anders start tie toch nooit jong
echt kooperpasta want dat heeft zig al JAREN bewezen de rest zijn gerugten ! en kwaadsprekerij

PS het kleedt is niet te koop is is familie erfstuk heeft jaren op het erf gelegen graag niet beledichen met biedingen.

CAM00471.jpg


Al die viezuh nepplanten bij die grote dielers, echt natuur daar ga je toch ook voor rijen dat willen mensen in de *O* leeshoek *O* met dokumentatie over moters en natuurlijk weer poetsen NEE MENS ik poets toch ook altijt mijn vrouw weer hoor als ik w8 opreparatie of watanders kan ik tog poetsen ondertussen snap dat nou kit!!!

wederom KROON SPESIALIEZED KETTINGSMEEROLIE GRATIS !!

CAM00473.jpg


OOK om tegemoed te komen voor de speciale mensen uit Show hier je nieuwe gereedschap "X" : Tools rule!! alleen MAAR HET ALLERBESTEWATJEKAN KRIJGEN toolz en eqiepmend
van links naar regts de ORIGINELE zonder mylittelponie regenboog kleurtje imbiss sleutels
een A klawiteid electriese tourna sgroefendraajer zodat je geen oplawaaj kreigt want je moet ook een in je electra kunnen pulken he veel mensen weten datok niet punt

JA EEN ZAAG NATUURLIJK , MODERN LOWbudjet bandendeemont age apparaat , watjes al die luit met hun duuure aparatatuur en dan veeeelsjte veeel gelt vragen, de teij wraps liggen buiten beeld sinds joetoeb is de wereld veranderdt daar staat hoe het moedt punt

de speziale gele vloeistof is het geheim van de smit en is onderdeel van het oliefilterroelatie systeem want vervangen is miljeuslecht dus je poetst gewoon het ouwe filter op daar merk je noojt iets van.

Het laatste aparaaat is voor lastige klanten die zeuren over mijn slogie poetslap punt..

CAM00470.jpg


mijn reden voor diet topiek is om interresse pijling tehouden onder de vele fijne mensen hier zoveel wensen zovel mensen en natuurlijk suggesties wat er nou zou kunnen ontbreken zou nou ik heb het gevraagd hoor troela ik zeg is kompleet maar nee hoor suggesties en menieng nou we zullen het zien ga ghoeietijden kijken tril maar als julli nog aanvullingen hebben graag voor alle 10e reactie een gratis hema worst die lekker warm is want ik mag ze opwarmen in de ultraszoon van saner voordathij het water ververst want de hema zit wat verderop dus vandaar he punt

ALLEMAAL BEDNAKT !!!! punt
Tola Beata
 
Baasjunky , natuurlijk ik wil onderhoud jou motor bel maar voor afspraak niet te laat anders neem ik niet op natuurlijk olie voor echte aktie kan niet anders toch ik kan niet klokkijken want heb batterijen van klok in de zaklamp gedaan om de waxinelampen toe zoeken rekening niet betaaldt hahahaa
 
Goed verhaal, lekker kort.

het had korter en langer gekund... ;)

er staan mijn inziens veel referenties in, naar topics en discussies die hier leven.

als dit topic '''''doodbloed''''' zegt mij dat veel over het hoe men er niet comfortabel over voelt zich geconfronteerd te zien men diens meningen en uitgesproken standpunten.

Wat op zich voor mij ook veel zal zeggen over wat wel en niet te ventileren hier op dit forum ;)

verder wens ik iedereen het beste en vooral veel geluk en plezier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan