Sil Motor dempers

stratopeek

Rookie
29 mrt 2012
5
0
Groningen
Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst ff voorstellen op dit forum..... Mijn naam is Peter en kom uit Groningen en ben sinds 3 dagen de trotse eigenaar van een Monster S4R! Nu heb ik een vraag over de dempers welke gemonteerd zijn op deze S4R:

Op deze dempers staat Sil Motor SM-17 met daarnaast E9 en daarnaast nog 6 cijfers. Mijn vraag is of dit nu E-keur dempers zijn.....?

Alvast bedankt!

Mvg Peter
 
Gaat om deze dempers:
full
 
Nee, alleen een e-nummer is niet genoeg, helaas. Er hoort een certificaat bij, meegeleverd bij de uitlaat, waarin de certificering voor deze bepaalde motorfiets verklaard wordt.
Het gaat dus om een certificering van de combinatie uitlaat/motorfiets, niet de uitlaat alleen.

Mocht dat certificaat ontbreken, kan je hem bij de importeur/fabrikant opvragen, soms is ie ook gewoon te downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Op verzoek!
En bedankt voor de antwoorden! Benieuwd hoe ik hier een DB-killer in ga krijgen want die zit er niet in........ Iemand nog een adresje voor DB-killers rond Groningen?
[afbeelding]
Hoezo?
Zijn die in Groningen beter of zo?
Je moet gewoon de uitlaatfabrikant benaderen, wie zijn dealers zijn.
Gebruik geen universele db-killer, dat werkt niet. En als je de e-keur belangrijk vindt, die telt alleen met de originele db-killer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan