Livio Loi fan topic

Blijft stil hier. Zijn team heeft een fabrieks KTM geregeld voor Assen en de Sachsenring, omdat Loi aangaf niet met de kalex-ktm overweg te kunnen qua afstellen. Ik hoop voor hem dat het hem brengt wat hij denkt, maar zijn team is nogal negatief. Misschien proberen ze hem zo te triggeren?
bron
Heeft nog weinig effect gehad op de ranglijst in FP1 en 2 volgens mij... :X
 
Wie weet hoe het weekend verder verloopt.
Op een nieuwe fiets stappen en meteen voorin meedoen doen er maar weinig. ;)
 
Die heeft al getest met die motor. En Iwema heeft veel meer ervaring. Maar toch knap wat hij vandaag heeft laten zien. Misschien hebben ze bij RW wel spijt van hun beslissing. Die Carasco doet het nou ook niet zo goed....
 
Die heeft al getest met die motor. En Iwema heeft veel meer ervaring. Maar toch knap wat hij vandaag heeft laten zien. Misschien hebben ze bij RW wel spijt van hun beslissing. Die Carasco doet het nou ook niet zo goed....
Ik vermoed dat Ana geld in het laatje brengt en Jasper... Not so much. Meestal gaan de gesprekken bij RW eerst over geld, daarna pas over talent. Dure business!
 
Ben heel bang dat het na de Sachsenring over is voor Livio. Het team was daar toch wel vrij duidelijk over.

Daarnaast heeft Livio ook wel een heel grote broek aangetrokken met zijn uitspraken over de motor. Niet alleen naar zijn team maar bv ook naar Jack Miller. Livio zei Miller op woensdag dat hij nu over dezelfde motor beschikte als Jack en dat hij nu wel het gevecht kon aangaan op de baan.

Miller haalde simpelweg zijn schouders op maar kwam daar donderdag na de vrije trainingen in de paddock nog even op terug bij Livio.

Jack stelde voor aan Livio om het gevecht maar in de paddock te houden want op de baan ging het hem niet worden.
 
Ben heel bang dat het na de Sachsenring over is voor Livio. Het team was daar toch wel vrij duidelijk over.

Daarnaast heeft Livio ook wel een heel grote broek aangetrokken met zijn uitspraken over de motor. Niet alleen naar zijn team maar bv ook naar Jack Miller. Livio zei Miller op woensdag dat hij nu over dezelfde motor beschikte als Jack en dat hij nu wel het gevecht kon aangaan op de baan.

Miller haalde simpelweg zijn schouders op maar kwam daar donderdag na de vrije trainingen in de paddock nog even op terug bij Livio.

Jack stelde voor aan Livio om het gevecht maar in de paddock te houden want op de baan ging het hem niet worden.

Zaterdag heeft hij hem wel verslagen :+
 
Kan ook zijn dat VDS hem de fiets beloofde die hij hebben wilde, en dat vervolgens bleek dat die niet meer gekocht kon worden. Als Loi hier maar van weet, anders is het een bad move. Kan ik me moeilijk voorstellen...
 
Een linkje naar dit ding met Jack Miller?

Ben heel bang dat het na de Sachsenring over is voor Livio. Het team was daar toch wel vrij duidelijk over.

Daarnaast heeft Livio ook wel een heel grote broek aangetrokken met zijn uitspraken over de motor. Niet alleen naar zijn team maar bv ook naar Jack Miller. Livio zei Miller op woensdag dat hij nu over dezelfde motor beschikte als Jack en dat hij nu wel het gevecht kon aangaan op de baan.

Miller haalde simpelweg zijn schouders op maar kwam daar donderdag na de vrije trainingen in de paddock nog even op terug bij Livio.

Jack stelde voor aan Livio om het gevecht maar in de paddock te houden want op de baan ging het hem niet worden.
 
Tja, om hem dan maar de rest van het seizoen onder de maat te laten presteren is dan ook weer zoiets. Als het er in zit, moet het er ook uit komen op een gegeven moment.
 
Laatst bewerkt:
Pit Beirer (KTM): «Loi hat keine Werks-KTM!»/Moto3 SPEEDWEEK

Ik heb zo'n vermoeden dat de verhoudingen binnen het team al een tijd niet meer goed zijn en dat het niet meer uit maakt wat Loi doet in Duitsland. Al wordt 'ie eerste en zet het hele veld op vier ronden, het Marc Vds team is er gewoon klaar mee denk ik.

Racesport heeft ook een stuk over Livio op Facebook gezet. Er wordt onder de reacties zelfs gereageerd door teamleden van het VDS team.
 
Als het waar is dat Loi met een rookie machine op pad is gestuurd dan zou VDS een boete moeten krijgen. Maar ja, dat zal de Dorna nooit doen.
 
Als het waar is dat Loi met een rookie machine op pad is gestuurd dan zou VDS een boete moeten krijgen. Maar ja, dat zal de Dorna nooit doen.
Volgens Ian Wheeler was de machine voor 99% gelijk aan de beste KTM op de paddock.
Factory motorblok, KTM upgrades. De monteurs hebben de hele nacht doorgewerkt..
 
Volgens Ian Wheeler was de machine voor 99% gelijk aan de beste KTM op de paddock.
Factory motorblok, KTM upgrades. De monteurs hebben de hele nacht doorgewerkt..

Met andere woorden, hij had beter moeten presteren op deze machine, of de combinatie van onderdelen & fiets klopt nog steeds voor geen meter. Hoe het ook zij, VDS scoort op dit moment geen punten qua PR.
 
Jah jammerlijke situatie voor Livio maar als buitenstaander zullen wij nooit weten wat hier achter zit.
Misschien is dit een 'politiek' spelletje om het VDS moto3 team te kunnen oprollen, wat ik al ergens gelezen had als Livio na Assen en Sachsenring pover presteerde.

5697704326_823ddf14b2_z.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan