Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

FF, altijd leuk om te rijden! Rij het regelmatig; als nieuweling probeer ik steeds verder mijn grenzen te verleggen. Als de politie het toelaat ;)

Mijn machine:

19ade3057a0984282f3b1eef27942484.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oeh, leuke machine hoor :Y .

En je grenzen kan je juist prima verleggen als de politie achter je aanzit :+ .
 
FF, altijd leuk om te rijden! Rij het regelmatig; als nieuweling probeer ik steeds verder mijn grenzen te verleggen. Als de politie het toelaat ;)

Mijn machine:

[afbeelding]

Dikke bike!

Het blijft uitkijken op ff maar het is gewoon te verleidelijk om eraan voorbij te rijden :P Er is ook niet echt een alternatief in de buurt hier behalve bw.
 
Laatst bewerkt:
Dikke bike!

Het blijft uitkijken op ff maar het is gewoon te verleidelijk om eraan voorbij te rijden :P Er is ook niet echt een alternatief in de buurt hier behalve bw.

Laatste tijd weinig last van politie gehad op FF :) . was een tijdje geleden vaak anders.

En fijne machine die Aprilia :Y
 
Laatst bewerkt:
Dikke bike!

Het blijft uitkijken op ff maar het is gewoon te verleidelijk om eraan voorbij te rijden :P Er is ook niet echt een alternatief in de buurt hier behalve bw.

Haha, thx. Ik ben helemaal naar Hoogeveen gegaan voor de bike. Bijna nergens te krijgen. Ik, samen met een goede vriend, er naartoe gereden en vooraf besproken dat ik niet enthousiast zou reageren. Wat denk je? Verkoper haalt de motor tevoorschijn en vervolgens heeft hij mijn tong van de vloer geraapt. Zelfde dag nog gekocht, haha. *D

Ja klopt. Ik gebruik FF ook vooral om mijn techniek te verbeteren. Moet als beginner nog veel leren!

En BW staat voor?
 
Laatst bewerkt:
BW = Best west.. en dan voornamelijk de op- en afritten en de weg naar st. Oedenrode. Leuk stukje sturen is dat :Y .
 
Laatst bewerkt:
Die weg naar St. Oedenrode wordt wel steeds gaarder. Op veel stukken zitten aardig dikke gaten in het wegdek.
 
Valt wel mee als je ze weet te liggen, je kan er nog steeds lekker knallen zoals vroeger:

 
alle bomen aan het begin van de weg hebben laatst al een fittie gehad met de kettingzaag, daar hebben we geen last meer van *D
 
Beetje zonde, 't waren best oude bomen.. maar het maakt 't vlammen wel een stukje minder gevaarlijk ja :P .
 
Terug
Bovenaan Onderaan