verloopstuk uitlaat

muffy

Die hard MF'er
21 feb 2010
303
1
zwolle
voor mijn kawasaki gpz 900r bj 1985 heb ik onlangs twee sebring vervangings dempers gekocht. maar mijn orginele bochten zijn 40 mm en de ingang demper 54 heb al een bus gedraaid van 1,4 maar kan die niet genoeg aanknellen. zijn hier ook standaard verlopen voor ?
 
voor mijn kawasaki gpz 900r bj 1985 heb ik onlangs twee sebring vervangings dempers gekocht. maar mijn orginele bochten zijn 40 mm en de ingang demper 54 heb al een bus gedraaid van 1,4 maar kan die niet genoeg aanknellen. zijn hier ook standaard verlopen voor ?

Draai eens een bus van 14 :9
 
voor mijn kawasaki gpz 900r bj 1985 heb ik onlangs twee sebring vervangings dempers gekocht. maar mijn orginele bochten zijn 40 mm en de ingang demper 54 heb al een bus gedraaid van 1,4 maar kan die niet genoeg aanknellen. zijn hier ook standaard verlopen voor ?
Je kunt zelfstandig bussen draaien, maar dit goed opvullen lukt je niet?

Dan weet ik even niet met welk advies je uit de voeten kunt.
 
bus is 14 dik dus aanknellen met een klem is erg moeilijk zaagsnede in maken geen probleem maar bij de zaag snede gaat de uitlaat ook lekken en is op de plaats niet gasdicht, alles vast lassen vind ik zelf geen optie
 
Terug
Bovenaan Onderaan