SV1000 topic deel XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben niet zo'n wheelie man, al gaat hij in de 1e versnelling wel regelmatig kortstondig omhoog, maar dat is puur op vermogen.

Maar jij hebt dus nooit je voorband hoeven te wisselen _O-


Weinig :>

record achterband was 500km _O- (ex circuitband)

 
De mijne verbruikt ook wel wat olie als ik er flink mee scheur. Volgens de motorzaak wel redelijk normaal.
 
Ik zal het morgen ff checken voor de zekerheid maar de mijne verbruikt weinig, nu 5000km sinds de laatste beurt. Zit nu Bel-Ray 10W40 in, wat er daarvoor in zat heb ik geen idee van.

En snds het laatste afstellen (power commander) zit verbruik rond de 1:19 *O* toch wel erg netjes! Lampje ging aan bij de 200km en bij 210km ging er net geen 11 liter bij
 
Laatst bewerkt:
250 km op een tank op de snelweg vs 160 op 't circuit

:W Dag allen, lekker rustig hier.....

Wat verbruik betreft mis ik mn sv-tje wel, nu heeft mn ktm-tje wel 2 liter minder dan de sv, maar 170km op de snelweg en wil niet weten wat het circuit doet.........de ktm lust wel een borrel.... :]
 
Ik zal het morgen ff checken voor de zekerheid maar de mijne verbruikt weinig, nu 5000km sinds de laatste beurt. Zit nu Bel-Ray 10W40 in, wat er daarvoor in zat heb ik geen idee van.

En snds het laatste afstellen (power commander) zit verbruik rond de 1:19 *O* toch wel erg netjes! Lampje ging aan bij de 200km en bij 210km ging er net geen 11 liter bij

wow das wel heel zuinig voor de sv rij je als een natte krant of ?
1 op 13-14 met doorrijden haalde ik afgesteld
 
over olie verbruik had in de gix eerst castrol RS half syn ( luste die wat olie ......)
nu motul 7100 vol syn geen verbruik of bij moeten vullen na lang weekend duitsland knalle

De sv luste ook wat . ik maakte geen wielies op kleine power wielie na af en toe :] er zat castrol in maar dan vol syn power 1 .

nu rijd kevin met 7100 motul ook , dus Kevin hoe zit het met je verbruik:) ?
 
Laatst bewerkt:
En wat noemen jullie beetje olieverbruik? Ik heb geen getallen, maar al paar keer gehad dat ik van minimaal naar maximaal moest bijvullen. Kilometers weet ik zo niet, maar dan had ik geen duizenden kilometers gereden. Wel redelijk vlot, veel optrekken en hoogtoerig afremmen op motor. Helpt natuurlijk niet bij het olieverbruik.

Laatst bijna 400 km rustig gereden, toen geen olieverbruik.

Iemand adviseerde mij kroon expulsa rr 15W50 vol syntheet. Maar deze is wat dikker. Ervaring iemand?
 
er hoord 10w40 in gub dat dikke spul smeert koud minder snel .

haal motul 7100 10w40 en ervaar hoe die rijd 55 euro 4 liter uit duitsland vald mee
beter schakelen minder of geen verbruik is mijn ervaring en meerdere rieviews van mensen beamen dit ook
 
Van de 10W40 weet ik, maar die is warm ook iets dikker.
ook vol-syntheet zie ik. Wel flink aan de prijs vergeleken met sem-syntheet 10W40 die ik nu heb. Volgens mij heb ik dit merk gisteren wel gezien bij motorzaak trouwens..
Zal vanavond of morgen eens wat reviews lezen.
 
Zucht...Wil echt niet vlotten met de verkoop van de sporty. ..laatste geinteresseerde niet komen opdagen, geen belletje ofzo...nja we blijven duimen
 
over olie verbruik had in de gix eerst castrol RS half syn ( luste die wat olie ......)
nu motul 7100 vol syn geen verbruik of bij moeten vullen na lang weekend duitsland knalle

De sv luste ook wat . ik maakte geen wielies op kleine power wielie na af en toe :] er zat castrol in maar dan vol syn power 1 .

nu rijd kevin met 7100 motul ook , dus Kevin hoe zit het met je verbruik:) ?


Ik rijd nu al zo een 2500km met de Motul. Ik merk nog niets van verbruik.
Binnenkort even checken met het overige onderhoud: kleppen / banden / tandwielen / ketting
 
Zucht...Wil echt niet vlotten met de verkoop van de sporty. ..laatste geinteresseerde niet komen opdagen, geen belletje ofzo...nja we blijven duimen


blijven hopen op een goede koper. Mijn 2e motor heeft ook 9 maanden te koop gestaan. Uiteraard wel al een andere aangeschaft in de tussentijd :)
 
heb em even op facebook gedeeld G-jo. er is al 3 keer iemand getagd of het niks voor diegene was. dus wie weet. weet niet of je financiën het toelaten, maar zou gewoon alvast de sv kopen. rijdt als een beest en stuurt als een gek :] *O*
 
Thnx bradpiet! Echt top, waardeer ik.Helaas laten de financiën dat niet toe...anders had ik dat direct gedaan!
 
Bijna alles in huis voor de grote beurt :Y
oliefilter: check! Luchtfilter: Onderweg (openluchtfilter K&N, moet nog gereinigd worden)
olie: check!

Iemand van hier nog op zoek naar prachtige zwartlederen rev'it handschoenen maat S?
Ze zijn helaas te krap bij mijn duim '( ze zijn echt heel mooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan