TT Assen circuit (de noordlus)

Sinds de aanpassing zie ik niks anders van de noordlus dan de tribunes waar ik achterlangs loop O-)

Lang leven Duikersloot Meeuwenmeer Ramshoek GT.
Op andere plekken kom je mij niet tegen.
 
:+
Ik zal raar op kijken als ik over 2 weken in de bult geiten moet ontwijken en daarna ff op een speciaal parkeervak moet wachten op de kipnuggets :+

Maar idd,ze zijn wel met gekkere ideeen aan de gang gegaan :X ;)
kheb gehoord dat de tunnel naar de hoofdtribune dichtgaat....hier komt een rotonde voor de bobo's... *O*
 
:z haarbocht mag idd wel iets vloeiender....ossenbroeken val je bijna in slaap zolang als je daar op 1 oor ligt....om weer wakker te schrikken voor de strubben....wat een k() bocht!
ik zeg...straal van deze bocht meteen met een meter of tien vergroten
 
Zolang Rossi nog doorgaat ga ik nog wel. Daarna ben ik wel klaar met Assen, of de Noordlus moet idd terugkomen! Dan blijf ik gaan tot de eerste electrische MotoGP...
 
Laatst bewerkt:
Net even op Google Earth zitten wegdromen. De Noordlus tot 2006 ligt er op ca. 1 km na nog gewoon.
Wat zou het toch mooi zijn als deze hersteld zou kunnen worden. De TT hal staat niet in de weg. Daar kan gewoon omheen gereden worden. Als iedereen op de motor komt zijn die parkeerplaatsen niet nodig ;) Er zijn genoeg weilanden in de buurt trouwens.
Gisteren nog even met Wil Hartog gesproken. Die wil de Noordlus ook terug!
Wat zou het toch mooi zijn. Zat ik maar in het circuit bestuur of in de gemeenteraad van Assen. Het blijft me bezig houden, nog steeds.. :]
 
Ik heb het idee dat er geen noodzaak is om de Noordlus nog eens grondig te veranderen. Dan gaat het, denk ik, ook helemaal niet gebeuren.
 
Hee verrek ik zie wat je bedoelt. Dus waar vroeger onze helden volgas over heen denderden, zoeken nu duffe bezoekers naarstig naar een parkeerplekje... :P

Google loopt wel behoorlijk achter rond het circuit. De junior track (links voordat je het tunneltje in gaat) staat er niet op en van het voormalige verkeerspark is inmiddels niet veel meer over...
 
Dit topic is van 4 jaar geleden (op 18 uur na) :P .
Wat is er tussentijds nog gebeurt dan?
 
Dit topic is van 4 jaar geleden (op 18 uur na) :P .
Wat is er tussentijds nog gebeurt dan?

Verder gedroomd :z
Hoe je er ook over denkt - de meesten vinden de nieuwe situatie nog steeds een amputatie van het TT Circuit Assen - het is niet terug te draaien. Gaat gewoon niet gebeuren. De circuits moeten mee met de grillen van de Ecclestone's en Ezpeleta's van deze wereld, willen ze nog een GP willen organiseren. Take it or leave it. Ik blijf erbij: Wanneer gaan de circuits zich eens verenigen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan