Stelschroefje voor DB-killer Devil uitlaat

Snowy112

MF'er
11 mrt 2014
165
0
Vleuten
Ben sinds vorige week in het bezit van een Honda VFR 800fi uit 1998 met daarop een Devil uitlaat.

In eerste instantie zat de DB-Killer er niet in, echter na het terugplaatsen, lijkt mij dit toch iets plezieriger voor de omwonenden _O- _O- _O-

Nou blijkt, dat er in het laatste deel, een stelschroef aanwezig is, zoals je op de foto kunt zien. Helaas is het zo, dat er tussen de kop van de schroef en het eerste moertje, een veertje hoort te zitten, want dit moertje kan ik nu gewoon op en neer bewegen met mijn vingers.

Door het missen van dit veertje, blijft het eerste deel van de DB-Killer, niet goed op zijn plaats zitten en gaat dit rammelen (niet mooi). Weet iemand, waar je mogelijk zo'n stelschroef kan krijgen?

Hierbij de foto:

8B04D213-AF6B-4E2F-86D1-C84EDDE0C959.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm Ik wacht nog even af. De bevindingen op Google laten niet de onderdelen zien, waaruit deze demper bestaat.

Het zijn namelijk twee delen. Deel twee (op de foto) komt voor deel 1 te zitten wat in de pijp zelf hoort, aan deel 1 zit een lipje, zodat deze niet naar binnen kan vallen.

Deel twee bevestig je met het beugeltje en een schroef, aan het eindstuk, waardoor deze deel 1 op zijn plaats zou moeten houden.

Schijnbaar dient het stelschroefje op de foto ervoor om tegen het lipje van deel 1 te drukken, zodat deze vast op zijn plaats zit en geen trillingen of gerammel kan veroorzaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan