powercommander 5 + ignition module?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingozx6r

MF'er
14 mei 2012
222
0
bredene
hoi, Heb een powercommander 5 + qs aangekocht voor mijn Kawasaki zx6r 2013, is dit aan te raden om nog de ignitionmodule bij te installeren, voor wat diend dit juist of is dit totaal niet nodig?

nog heb ik een probleem ik heb een Kawasaki zx6r model vanaf 2009, maar bouwjaar is 2013.

voor een 2009-2013 model heb je een powercommander, quikshifter + de qem module nodig.

voor model vanaf 2013 ( volgens mij de nieuwe zx636) heb je alleen powercommander , quikshifter zonder de qem module nodig.

Dus hebben ze de powercommander , qs zonder qem module besteld voor een model vanaf 2013, maar volgens mij is dit niet juist... volgens mij is er niets veranderd aan de zx6r vanaf 2009 tot nu, wel bij de 636 vanaf 2013.

kan iemand mij daarin helpen? wil dit zo vlug mogelijk inorde hebben aangezien dit nu al enkele weken duurd, 1st heeft er een volledig bazzaz systeem op gezeten die ook niet werkte, motor draaide maar op 2 injecteurs i.p.v.op 4 ...
 
ignition module is voornamelijk voor circuitrijden, maar als jij denkt het nodig te hebben ;)

Power Commander Quick Shifter Expansion Module

hieruit blijkt of de qem, of die ignition module, dus kiezen maar of zeker weten door je bouwjaar uit te zoeken mbv je framenr.

En als 'ze' iets fout hebben besteld of geleverd zou ik het beste even met 'hun' contact opnemen.
het is geen remlichtje waar we het over hebben he :)

succes !
 
Nou dan hebben zij de verkeerde besteld of jij het niet het correcte bouwjaar doorgegeven.

Uit bovenstaand verhaal kan ik het bouwjaar van jouw motorfiets overigens ook niet opmaken hoor.

neem aan dat je het model TOT 2013 hebt, aangezien je het over het 'nieuwe'model hebt daarna, maar meer alsof je dat ontdekt hebt na de levering van de powercommander.
 
Laatst bewerkt:
Man hou toch je mond als je niets nuttigs te melden hebt. Motor heeft geen papieren is een circuitmotor , als het chassisnummer in de computer ingegeven wordt geeft hij bwj 2013 aan. Volgens mij klopt de info bij dynojet gewoon niet omdat ze ander type powercommander aanbieden vanaf 2013, maar volgens mij bedoelen ze dit voor de nieuwe 636
 
Man hou toch je mond als je niets nuttigs te melden hebt. Motor heeft geen papieren is een circuitmotor , als het chassisnummer in de computer ingegeven wordt geeft hij bwj 2013 aan. Volgens mij klopt de info bij dynojet gewoon niet omdat ze ander type powercommander aanbieden vanaf 2013, maar volgens mij bedoelen ze dit voor de nieuwe 636
Dat kan ook wel wat vriendelijker :')
 
Ja dat is het probleem! "Ze" kunnen allemaal powercommanders verkopen en plaatsten! Maar afstellen is een andere zaak! Gewoon standaard bijgeleverde mapping erbij! :-@
Dat klopt.

Maar ik denk dat je best een zaak kunt vinden die wel weet hoe goed afstellen werkt.
Die zijn er namelijk nog :Y
 
Nee het is altijd zo als je een topic in gelijk welke categorie upload dat er altijd van die beterweters zijn die altijd hun stomme commentaar ertussen slaan. Daarvoor is dit topic toch, voor vragen en antwoorden. Niet voor bemoei zuchtige gasten die eventjes willen interessant doen
 
En zo'n domme opmerking is het niet eens...
dat klopt heb me hier in het verleden ook wel eens in vergist :X




Nee het is altijd zo als je een topic in gelijk welke categorie upload dat er altijd van die beterweters zijn die altijd hun stomme commentaar ertussen slaan. Daarvoor is dit topic toch, voor vragen en antwoorden. Niet voor bemoei zuchtige gasten die eventjes willen interessant doen
a zijn opmerking was inderdaad zo gek nog niet.
b je hebt er ook niet bij vertelt dat het om een circuit fiets ging waar geen papieren bij zitten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook de motor die ik tk gezet heb, welke dwaze reacties die daar op komen. Ik vraag toch niet om een mening. Zet gewoon de motor te koop met een vraagprijs en als iemand intresse heeft moeten ze maar bieden. Dikke punt! ...... :-D
 
Ook de motor die ik tk gezet heb, welke dwaze reacties die daar op komen. Ik vraag toch niet om een mening. Zet gewoon de motor te koop met een vraagprijs en als iemand intresse heeft moeten ze maar bieden. Dikke punt! ...... :-D
In die tk topic's zitten inderdaad veel voor een dubbeltje op de eerste rang mensen.

maar je reactie kwam vrij bod over kan best zijn dat je het minder bod bedoelde dan het overkwam, Maar das bij een geschreven tekst soms gewoon lastig te beoordelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan