Livio Loi fan topic

Hopelijk komt er geen einde aan het Marc VDS Moto3 team na dnf van Livio

video van akkefietje met Gabriel Rodrigo

Aanmelden of registreren om te bekijken

10535595_10204164438016196_355353951734981912_o.jpg


10293606_10204164436616161_6802443312083399391_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het Moto3 project gaat sowieso door tot eind van het seizoen, maar of het met Loi gaat zijn is afwachten. Hopelijk blijft het vertrouwen tussen beide partijen in de zomerstop aanwezig.
 
Miller met de zege lopen? :o ;)

Wel jammer voor Loi, maar die komt nog wel glansrijk terug.
Hij wordt alleen maar ouder en sterker :Y
 
Heel jammer voor Loi, niet zo jammer voor het kampioenschap waarin hij vooral achterin meereed. Laten we op zijn minst hopen dat een volgende coureur betert vaart bij het Moto3 VDS project. Dat mag best Iwema zijn van mij, maar dat lijkt mij nou niet de man die ze bij VDS zouden zoeken.
 
Eeuwig zonde voor Loi maar misschien is hij te jong naar de GP's gekomen. Die komt wel terug op internationaal niveau, daar ben ik van overtuigd. Ik ben heel nieuwsgierig wie MVDS vindt om hem te vervangen en hoe coulant ze met de nieuwe coureur(ster?) omgaan als hij/zij niet meteen vanaf het begin weet te scoren.
 
Heel jammer voor Loi, niet zo jammer voor het kampioenschap waarin hij vooral achterin meereed. Laten we op zijn minst hopen dat een volgende coureur betert vaart bij het Moto3 VDS project. Dat mag best Iwema zijn van mij, maar dat lijkt mij nou niet de man die ze bij VDS zouden zoeken.

Dan geraken ze van pissenbed in kakkenbed. :Y
 
Zou me niet verbazen als ze iwena kiezen. Iwems is dikke maatjes met redding, voormalig team van redding kent iwema dus ook goed
 
Zou me niet verbazen als ze iwena kiezen. Iwems is dikke maatjes met redding, voormalig team van redding kent iwema dus ook goed
Wat kan het MVDS nou schelen wie maatjes met Redding is, ze willen gewoon een rijder met veel talent en dat is Iwema zeker niet. Vind het toch wel zonde van Loi, in Argentinie liet hij zien dat hij het wel degelijk kan, maar daarna moet er echt iets goed verkeerd gegaan zijn met hem en het team.
 
Wat kan het MVDS nou schelen wie maatjes met Redding is, ze willen gewoon een rijder met veel talent en dat is Iwema zeker niet. Vind het toch wel zonde van Loi, in Argentinie liet hij zien dat hij het wel degelijk kan, maar daarna moet er echt iets goed verkeerd gegaan zijn met hem en het team.

Al zetten ze Jules de Korte op dat ding , alstie maar gas geeft.
 
en geld meeneemt...
Heb je ook nog best kans op dat ze hem aan de hoogste bieder geven zodat MVDS rest van het seizoen geen geld meer verliest aan het Moto3 project. Doel was toch om Loi klaar te stomen voor de Moto2, nu dit mislukt is vraag ik me af of ze volgend jaar nog wel meedoen in de Moto3.
 
Heb je ook nog best kans op dat ze hem aan de hoogste bieder geven zodat MVDS rest van het seizoen geen geld meer verliest aan het Moto3 project. Doel was toch om Loi klaar te stomen voor de Moto2, nu dit mislukt is vraag ik me af of ze volgend jaar nog wel meedoen in de Moto3.

Dat zijn volgens mij toch wel de plannen.
 
en geld meeneemt...
En daar schijnt het nu net even anders te liggen. MarcVDS heeft aangegeven voor de rest van het seizoen in elk geval juist een coureur een kans te geven die wel het talent heeft, maar niet het geld. Nobele insteek, maar de vraag is dan wie dan wel?
 
En daar schijnt het nu net even anders te liggen. MarcVDS heeft aangegeven voor de rest van het seizoen in elk geval juist een coureur een kans te geven die wel het talent heeft, maar niet het geld. Nobele insteek, maar de vraag is dan wie dan wel?


Een topper uit CIV lijkt me de meest logische keuze.
Talentvolle coureurs zitten over het algemeen niet ergens op een reservebank te wachten.
 
Een topper uit CIV lijkt me de meest logische keuze.
Talentvolle coureurs zitten over het algemeen niet ergens op een reservebank te wachten.
In dat geval zou Miroslav Popov wel eens een mogelijkheid kunnen hebben mee te doen als hij nog meedraait in het CIV.
 
En daar schijnt het nu net even anders te liggen. MarcVDS heeft aangegeven voor de rest van het seizoen in elk geval juist een coureur een kans te geven die wel het talent heeft, maar niet het geld. Nobele insteek, maar de vraag is dan wie dan wel?

Toen ik dat las dacht ik stiekem niet aan een coureur zonder centen, maar een coureur die zich niet voor een heel seizoen in zou kunnen kopen. Immers, halverwege instappen kan ook betekenen dat de coureur nog maar half het budget hoeft te hebben. Dat is nog steeds een flinke bak met duiten...

Nou ja, we zullen zien: VDS is in ieder geval hard aan het werk, die willen van dit project volgens mij wel een succes(achtig iets) maken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan