Hulp gezocht in Utrecht voor repareren suzuki GS 550

annezaria

Rookie
21 jul 2014
2
0
Utrecht
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden mijn eerste motor (een oude uit 1984). De motor doet het prima alleen na de laatste rit heeft er wat benzine en olie gelekt... Ik wil hier graag naar laten kijken maar eigenlijk nog liever zelf met iemand er naar kijken en wat er is repareren...

Tips over mensen/ garages of noem het op zijn welkom zodat ik snel weer kan rijden!

Wie kan mijn motorkennis versterken en mijn motor daarbij repareren :)


Groeten,

Anne-Zaria
 
Hallo,

Ik heb sinds een paar maanden mijn eerste motor (een oude uit 1984). De motor doet het prima alleen na de laatste rit heeft er wat benzine en olie gelekt... Ik wil hier graag naar laten kijken maar eigenlijk nog liever zelf met iemand er naar kijken en wat er is repareren...

Tips over mensen/ garages of noem het op zijn welkom zodat ik snel weer kan rijden!

Wie kan mijn motorkennis versterken en mijn motor daarbij repareren :)


Groeten,

Anne-Zaria
Benzine en olie gelekt. Hier word ik een beetje argwanend. Ga in ieder geval even na of je carburateurs niet lekken vanwege slecht werkende vlotternaalden. Als dat het geval is dan kan je carter vollopen met benzine en dan moet je hem in ieder geval niet meer starten. Je kunt het beste even naar het oliepeilglaasje kijken of daar alleen maar olie te zien is. Als het peil niet meer af te lezen is, omdat het ver boven maximum staat dan is bovenstaande aan de orde. Als je het oliepeil nog wel ziet, dan kun je bovenstaande uitsluiten, maar voor de zekerheid kun je nog even ruiken na je de olievuldop verwijderd.
Als de motor slechts wat olie en benzine lekt uit een overloop, dan heb ik niets gezegd en zul je even na moeten laten gaan waar het vandaan komt en hoe het op te lossen is
 
Terug
Bovenaan Onderaan