R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Ja, ben het ook met je eens. ARAI zijn tophelmen maar erg duur. Vind de HJC fijn zitten en makkelijk schoon te maken en te wassen.

Nieuwe design van Lorenzo ook mooi.


Als volgende helm ook is de HJC proberen denk. Heb nu de race pro r van shark maar bij veel wind drukt die op me voorhoofd :9 best shit.
 
Beste mede R1 rijders.

Ik heb enige tijd geleden de (schade) motor van een mede forumlid overgenomen.
De motor heb ik omgebouwd naar racer. Over een tijdje (als ie af is) zal ik me voorstellen incl wat fotomateriaal.

De onderdelen die ik over heb gehouden na de ombouw heb ik in het topic hieronder te koop aangeboden. Misschien zit er wel iets voor jullie tussen.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/385435/Onderdelen-R1-09-14-RN22-1.html
 
Dat duurde idd even om bij te lezen, zo lang geleden dat ik op het forum ben geweest, door toch wel de drukte.

Heb even uit zitten rekenen hoeveel km ter ik dit jaar op mijn motor heb gereden en dat waren er maar liefst 685, Ik wil wel meer rijden maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. verkopen vind ik aan de ene kant zonde omdat het toch een mooie machine is en houden kost me best veel aan verzekering. Ben dus steeds meer gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe om hem te houden.

Hoe houden jullie het rijden leuk wanneer het druk is op de weg?? (ik werk op zaterdag en vrijdag tot zondag is mijn vriendin de hele dag bij me ben dus aangewezen op de avonden. Een keer rijden met mijn vriendin achterop vind ik niet erg maar het rijd toch niet zo fijn dan alleen.
 
Dat duurde idd even om bij te lezen, zo lang geleden dat ik op het forum ben geweest, door toch wel de drukte.

Heb even uit zitten rekenen hoeveel km ter ik dit jaar op mijn motor heb gereden en dat waren er maar liefst 685, Ik wil wel meer rijden maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. verkopen vind ik aan de ene kant zonde omdat het toch een mooie machine is en houden kost me best veel aan verzekering. Ben dus steeds meer gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe om hem te houden.

Hoe houden jullie het rijden leuk wanneer het druk is op de weg?? (ik werk op zaterdag en vrijdag tot zondag is mijn vriendin de hele dag bij me ben dus aangewezen op de avonden. Een keer rijden met mijn vriendin achterop vind ik niet erg maar het rijd toch niet zo fijn dan alleen.
Af en toe een daggie vrij nemen en gaan sturen op een weg waar het niet zo druk is en geen tegen liggers :9
full
 
Laatst bewerkt:
Haha dus jij gaat ook naar rood !
Staat echt kicken hoor (vooral in het echt) :9~ :9~~
Yep! Ik vind witte rimstriping hem niet lelijk staan, maar om nou te zeggen.....WOW... :N
Het maakt hem een beetje saai, en iets te overheersend al dat wit in z'n geheel.
Vooral met 10mm rimstriping wat erop zat. Dat springt er wel heel erg uit.

Ik heb vaak zitten twijfelen en naar de foto's van die van jou zitten kijken. Wat staat hem nou beter..... ;)

Uiteindelijk vorige week 5mm brede rode rimstriping gekocht en erop geplakt.
Ik moet zeggen dat ik dit toch veel beter vind staan :9~
 
Dat duurde idd even om bij te lezen, zo lang geleden dat ik op het forum ben geweest, door toch wel de drukte.

Heb even uit zitten rekenen hoeveel km ter ik dit jaar op mijn motor heb gereden en dat waren er maar liefst 685, Ik wil wel meer rijden maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. verkopen vind ik aan de ene kant zonde omdat het toch een mooie machine is en houden kost me best veel aan verzekering. Ben dus steeds meer gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe om hem te houden.

Hoe houden jullie het rijden leuk wanneer het druk is op de weg?? (ik werk op zaterdag en vrijdag tot zondag is mijn vriendin de hele dag bij me ben dus aangewezen op de avonden. Een keer rijden met mijn vriendin achterop vind ik niet erg maar het rijd toch niet zo fijn dan alleen.
Hoe hou je het vol :P

Gewoon gaan rijden op wegen en tijden waar/wanneer het niet druk is.
 
Dat duurde idd even om bij te lezen, zo lang geleden dat ik op het forum ben geweest, door toch wel de drukte.

Heb even uit zitten rekenen hoeveel km ter ik dit jaar op mijn motor heb gereden en dat waren er maar liefst 685, Ik wil wel meer rijden maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen. verkopen vind ik aan de ene kant zonde omdat het toch een mooie machine is en houden kost me best veel aan verzekering. Ben dus steeds meer gaan twijfelen of ik er wel goed aan doe om hem te houden.

Hoe houden jullie het rijden leuk wanneer het druk is op de weg?? (ik werk op zaterdag en vrijdag tot zondag is mijn vriendin de hele dag bij me ben dus aangewezen op de avonden. Een keer rijden met mijn vriendin achterop vind ik niet erg maar het rijd toch niet zo fijn dan alleen.

De hele tijd met je vriendin opgescheept, idd! Hoe hou je het vol? _O-
 
Yep! Ik vind witte rimstriping hem niet lelijk staan, maar om nou te zeggen.....WOW... :N
Het maakt hem een beetje saai, en iets te overheersend al dat wit in z'n geheel.
Vooral met 10mm rimstriping wat erop zat. Dat springt er wel heel erg uit.

Ik heb vaak zitten twijfelen en naar de foto's van die van jou zitten kijken. Wat staat hem nou beter..... ;)

Ik ken het, ik heb ook heel lang zitten twijfelen.
Zelfs nog een photoshop met witte en rode striping laten maken.
Toch voor de rode gegaan en heb er geen spijt van ;-)



Uiteindelijk vorige week 5mm brede rode rimstriping gekocht en erop geplakt.
Ik moet zeggen dat ik dit toch veel beter vind staan :9~~

Dit vraagt natuurlijk om een foto !
 
Eindelijk heb ik mijn motor weer eens gewassen sinds september 2013.
Nu ze weer zo schoon is en de volgende wasbeurt pas weer volgend jaar is heb ik maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ff snel een foto te schieten voor in de OP.
Dus zet de mijne er ook maar bij !!!
Buiten de Yoshimura R-77 dempers en de stalen remleidingen is ze voor de rest zo standaard als het maar kan.
 
Gisteren nog een heerlijke stukje gereden met R1RS64.
Leuke route Richard en weer gezellig!
@Oerknal
Wel meegaan de volgende keer! We misten wat contrast in de kleuren.

full
 
Eindelijk heb ik mijn motor weer eens gewassen sinds september 2013.
Nu ze weer zo schoon is en de volgende wasbeurt pas weer volgend jaar is heb ik maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ff snel een foto te schieten voor in de OP.
Dus zet de mijne er ook maar bij !!!
Buiten de Yoshimura R-77 dempers en de stalen remleidingen is ze voor de rest zo standaard als het maar kan.
[~[url="http://i162.photobucket.com/albums/t257/bass024/20140726_141126_zps32fb35e4.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ziet er weer netjes uit. *D
 
Mooie foto mannen!!
Richard ik zou de rode rimstriping laten zitten of helemaal geen rimstriping 😉

Is het trouwens wel überhaupt mogelijk om die striping eraf te halen zonder de velg te beschadigen want zit die niet onder de lak?

Voor de liefhebbers heb ik nog een carbon achter spatbord/ketting beschermer te koop en nog een nieuwe stalen remleiding achter van goodridge type superbike (zwarte kleur met koperkleurige banjo)
Ook nog een powercommander secondary fuel module en die mag weg voor 50€ die is maar 2-3maanden gebruikt....
 
Eindelijk heb ik mijn motor weer eens gewassen sinds september 2013.
Nu ze weer zo schoon is en de volgende wasbeurt pas weer volgend jaar is heb ik maar meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om ff snel een foto te schieten voor in de OP.
Dus zet de mijne er ook maar bij !!!
Buiten de Yoshimura R-77 dempers en de stalen remleidingen is ze voor de rest zo standaard als het maar kan.
[~[url="http://i162.photobucket.com/albums/t257/bass024/20140726_141126_zps32fb35e4.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dat ziet er weer strak uit! *D En nu houden zo ;)

Gisteren nog een heerlijke stukje gereden met R1RS64.
Leuke route Richard en weer gezellig!
@Oerknal
Wel meegaan de volgende keer! We misten wat contrast in de kleuren.

[afbeelding]
:}

Heeft Oerknal z'n R1 verkocht :? Ik hoor of zie niets meer hier van hem.....
 
Mooie foto mannen!!
Richard ik zou de rode rimstriping laten zitten of helemaal geen rimstriping 😉
Rood staat vast! Dat blijft nu zitten, vind het veel beter staan.
Geen rimstriping, dan zit er te weinig contrast in. Ook dat heb ik geprobeerd.

Is het trouwens wel überhaupt mogelijk om die striping eraf te halen zonder de velg te beschadigen want zit die niet onder de lak?
In jou geval is dat idd niet mogelijk. Jou rimstriping is gespoten vanuit de fabriek en afgespoten met zijdeglans blanke lak.
 
Richard, rood = :9
Haha thx! Maar dat was natuurlijk geen duidelijke foto.

Patto kon zijn geduld weer niet opbrengen blijkbaar :+


Ik ken het, ik heb ook heel lang zitten twijfelen.
Zelfs nog een photoshop met witte en rode striping laten maken.
Toch voor de rode gegaan en heb er geen spijt van ;-)Dit vraagt natuurlijk om een foto !
Goed komt die...... ;)

2dhgxn9.jpg


dnhd0i.jpg


ml08rl.jpg


fbe4ow.jpg
 
Maar los v/d rimstriping heb ik in de afgelopen weken nog aantal modificaties uitgevoerd.......


- PCM-5 gekocht (moet nog ingebouwd worden)
- Framedoppen L+R gemonteerd
- Pazzo hendels gemonteerd

14mdsli.jpg


En deze van Akrapovic is onderweg....

2dme16p.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan