Help! uitlaat suzuki gsx 600 f

19Petra83

Rookie
13 mrt 2012
4
0
Goes
Facebook
Heb wat gezocht binnen verschillende formums, maar zo niet kunnen vinden,...

Ik heb een Suzuki gsx 600 F en (zoals ik hier wel op het forum tegenkwam) komt er geen geweldig geluid uit. (naaimachine?! -O-)

Heeft iemand tips over welke of soort uitlaat ik erop zou kunnen zetten, zodat ie wat stoerder klinkt,...mag wat meer brommen :Y

Dank.
 
Laatst bewerkt:
Iest zegt me van totaal geen tegendruk meer en orginelen sproeiersen gasnaalden er nog in.

Allemaal leuk hoor die open uitlaten maar prestatie verbetering zijn vaak alleen in de hoge rpm te halen. Onderin word vaak een extreem dip gemaakt.
Het zijn ook race uitlaten. Daar rij je niet in de 5k rpm

Laten afstellen dus, en op de vermogensbank en dan hopen dat ze er nog wat van kunnen maken
De dip altijd wegkrijgen is geen garantie namelijk
 
Hey oma!!
Ja dit topic is oud maar aangezien ik nergens iets kan vinden wil ik dit topic weer tot leven roepen.
Ik heb een gsx 600f uit 1993 en ik wil meer geluid uit mijn uitlaat..
Het is een dubbele uitlaat en de bochten zijn wat verroest maar nog niet heel ernstig..

Is het nu slim om een heel systeem te kopen en zo ja weet iemand goedkope adresjes nieuw of gebruikt?
Of kan ik beter de dempers eraf slijpen/zagen en die vervangen?
Of kan ik beter de originele aanpassen en een gat boren?
Ik las iets over een gat in je demper boren maar ik kan er niets over vinden en heb al aardig gezocht op google..
Heeft inkorten zin en is dit wel mogelijk met deze dempers?

hier een link van een origineel systeem op ebay met fotos
SUZUKI 88-97 GSX 600 F GSX600 GSX600F KATANA RIGHT EXHAUST MUFFLER SILENCER OEM | eBay

Vast bedankt!
Jesper
 
Ja ook hoi Oma,

zelfde vraag als Jesper.

Ik heb als beginnersmotor een Suzuki GSX600F uit 2003 gekocht, prima motor om op te stappen heb ik ondervonden. Alleen het geluid stoort mij wat, zoals hier al gemeld is is het een beetje een naaimachine. Ik wil hem wat meer laten brommen, kan dit door alleen de demper te vervangen? ( wil de motor namelijk over 1-2 jaar weer verkopen dus wil er niet de hoofdprijs voor uitgeven :+ )
 
Ja ook hoi Oma,

zelfde vraag als Jesper.

Ik heb als beginnersmotor een Suzuki GSX600F uit 2003 gekocht, prima motor om op te stappen heb ik ondervonden. Alleen het geluid stoort mij wat, zoals hier al gemeld is is het een beetje een naaimachine. Ik wil hem wat meer laten brommen, kan dit door alleen de demper te vervangen? ( wil de motor namelijk over 1-2 jaar weer verkopen dus wil er niet de hoofdprijs voor uitgeven :+ )
JA :Y

Het vervangen van de demper voor een 'sport' demper zal het geluid luider en vaak zwaarder maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan