spruitstuk Wrap monteren

Dvis

MF veteraan
6 mei 2013
1.712
2
Leeuwarden
Hallo,

Heb van dat uitlaat Wrap gehaald en had gehoopt dat er een gebruiksaanwijzing bij zat, maar helaas weet iemand toevallig hoe je dat er op moet wrappen...???

Mvg dennis
 
slangenklem kan natuurlijk ook, gaat prima bij een auto onder de motorkap ...op een motor vind ik een bijna uit het zicht draadje mooier...

en vergeet niet de uitlaatband (wrap) door en door nat te maken bij het monteren!

kijk anders even bij Mpartz ... als je het daar besteld krijg zit de instructie en staalbandjes er bij... maar de instructie staat ook bij de product info vermeld... en anders google op de termen "isolatieband uitlaat monteren" ;-)
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat was middelbare school, en daar krijg je geen les om dat in te wrappen.. :P dus daarom de vraag haha..

Heb ut namelijk van eBay afgehaald , maar ging der vanuit dat er sws een gebruiksaanwijzing er bij zat..
Ook via google en youtube niks te vinden?

En zitten de stalen binders er wel bij?
 
Dani in "Husqvarna SM610 2005 and up ... Topic"

een mini how to...

Maar je moet tijdens het monteren de band dus door en door nat maken (zie handleiding bij Mpartz.nl)

en persoonlijk zou ik dus de slangenklem vervangen voor de stalen binders als die er gewoon bij zitten of anders binddraad nemen (voor planten, rolletje = 1 euro, bouwmarkt, staaldraad wat niet roest) en dan met borgtang of gewoon met de hand en combinatietang vast draaien (net als een boterhamzakje sluiter...)
 
Stomme vraag, en wellicht te veel off-topic. Maar waarom jou je ingodsnaam de uitlaat willen wrappen?


Ik denk dat TS "heatwrap" bedoelt....
In de custombouw wordt het regelmatig toegepast, alleen al voor de looks...
Blijkbaar zorgt heatwrap ervoor dat de temperatuur meer in het uitlaatsysteem gehouden wordt, en zo een betere flow van de uitlaatgassen creëert.

@ TS : Wat vind je van dit filmpje ?

 
Laatst bewerkt:
Goed natmaken in emmer water en met handschoenen aan om de uitlaat wrappen.
Anders heb je 2 dagen jeuk aan je handen/armen.

full



full
 
Terug
Bovenaan Onderaan