*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou gaat niet specefiek over zx10r forum kijk ook regelmatig bij het BMWs1000rr zo,n bike kost weet ik veel 23000 euries en dan gaan ze er andere velgen,remmen ,voorvork, achtershock speciale mappen in zetten ander uitlaatsysteem en noem maar op en dan zijn ze nog niet tevreden snap er geen hout van en als je dan de Ninerboys pakt die zijn echt al met zo weinig tevreden vind dat echt tof niet steeds de knip open maar GAZZZZZ met dat ding :Y :Y :Y :Y

Dat komt omdat wij geen S1000rr budget hebben xD
Maar idd, het houd een keer op!
Gewoon rijden met die fiets!!
 
Erg jammer... Weet je al wat je er mee gaat doen?

Ja, opknappen *O*

Zoals ik al zei, rijdt nog goed en mechanisch is er bijna niks mis, nwe dynamo deksel is onderweg, de schakelaar die zorgt dat ie kan starten in de versnelling met koppeling in is kapot of losgeschoten, gaan we morgen bekijken. zijkuipdeeltje op e bay gevonden de rest is te repareren en te spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Mooi! *O* *O*

P.s. Wel verwarrend zo'n nickname wijziging Vroaaarrrr75 a.k.a. Lucas75 , ik dacht dat je nog niet in de OP stond! ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou gaat niet specefiek over zx10r forum kijk ook regelmatig bij het BMWs1000rr zo,n bike kost weet ik veel 23000 euries en dan gaan ze er andere velgen,remmen ,voorvork, achtershock speciale mappen in zetten ander uitlaatsysteem en noem maar op en dan zijn ze nog niet tevreden snap er geen hout van en als je dan de Ninerboys pakt die zijn echt al met zo weinig tevreden vind dat echt tof niet steeds de knip open maar GAZZZZZ met dat ding :Y :Y :Y :Y

Ik ben in ieder geval nog steeds dik tevreden over mijn niner.
Hij rijdt super en hij ziet er nog steeds prima uit.
Op marktplaats staan een aantal mooie niners voor weinig met niet veel km's op de teller.
Motorrijden hoeft niet extreem duur te zijn.

http://link.marktplaats.nl/m816444879

http://link.marktplaats.nl/m820316890
 
Mooi! *O* *O*

P.s. Wel verwarrend zo'n nickname wijziging Vroaaarrrr75 a.k.a. Lucas75 , ik dacht dat je nog niet in de OP stond! ;)

Vroaaarrr75 was van toen ik jong (28) was hahaha _O-

Gelukkig de schakelaar voor t met koppeling in starten was losgeschoten..

Alle onderdelen zijn nu onderweg en binnenkort kan t opknappen beginnen *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in ieder geval nog steeds dik tevreden over mijn niner.
Hij rijdt super en hij ziet er nog steeds prima uit.
Op marktplaats staan een aantal mooie niners voor weinig met niet veel km's op de teller.
Motorrijden hoeft niet extreem duur te zijn.

http://link.marktplaats.nl/m816444879

http://link.marktplaats.nl/m820316890

Op speurders staat nog een vele mooiere groene van 2002 ;)

kan iemand mij vertellen wat de intervallen zijn voor beurten van een 2000/2001 type, kleppen stellen om de 12000 :?
 
Pivo, wanneer kom je die veel mooiere groene is bekijken?
En dan heb ik het nog niet eens over die uitlaat gehad....
Of is het toch de rode geworden -O-
 
~
Pivo, wanneer kom je die veel mooiere groene is bekijken?
En dan heb ik het nog niet eens over die uitlaat gehad....


Ik heb een bod voor die rooie neergelegd krijg nog bericht, nog bedankt voor je mooie plaatjes van je motor ik denk der nog steeds overna want 75000km klinkt wat minder, de motor daarin tegen zi3t er op plaatjes goed uit, nu woon je ook nog niet bepaald om de hoek duss.
 
Ook dat verklaart de demper :-D het is wel een mooie motor met een mf verleden :] :9
 
Hallo mensen,

De vorige eigenaar heeft een sb. stuur gemonteerd, nu wil ik dit weer vervangen door clipons.
Deze heb ik er wel bij gekregen, dat scheelt al weer.

Hoe kan ik het beste te werk gaan, en waar moet ik op letten tijdens monteren?
 
Een SBK stuur wordt meestal gemonteerd op een andere kroonplaat met langere leidingen. Terug is waarschijnlijk geen probleem, alleen zijn je leidingen misschien wat lang en heb je ongebruikte bevestigingspunten op je kroonplaat...

P.S. Als je een foto post zet ik je in de OP...
 
Laatst bewerkt:
ik heb ooit met een foto in de op gestaan, maar zal binnenkort ff een betere foto maken.

maar ff voor mij idee als ik het volgens deze volgorde doe ben ik dan goed op weg?
- frame wat aan de topkuip vastzit weghalen
- steuntje waat het stuur inzit losmaken en stuur er vanaf halen
- alle onderdelen van het stuur halen
- kroonplaat verwijderen
- andere kroonplaat erop
- clipons erop
- onderdelen weer op de clipons monteren

Moet ik de vork nog ondersteunen of iets?
moeten de clipons met een bepaalde kracht vast gezet worden?
is er een standaard hoek waar de clipons moeten staan?

of staat die misschien allemaal in het wph? heb er nog niet naar gekeken.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan