Het grote BMW K1600 topic deel 2

Ik ga morgen Lek-Linge doen denk ik

Misschien ook weleens leuk om met groepje op een neer naar Parijs te rijden voor een foto en een bakkie?
 
Ik ga morgen Lek-Linge doen denk ik

Misschien ook weleens leuk om met groepje op een neer naar Parijs te rijden voor een foto en een bakkie?
Ja, die bedoelde ik ook, Lek & Linge (dikke vingers;)
Leuk idee, alleen een beetje tijdgebrek nu. Maar dichterbij is wel een optie.
 
Ik ga morgen Lek-Linge doen denk ik

Misschien ook weleens leuk om met groepje op een neer naar Parijs te rijden voor een foto en een bakkie?
Ja, die bedoelde ik ook, Lek & Linge (dikke vingers;)
Leuk idee, Parijs. Alleen een beetje tijdgebrek nu. Maar dichterbij is wel een optie.
 
Volgende week met de K1600GT naar: Duitsland - Denemarken - Finland - Rusland - St.Petersburg - Kalininggrad - Estland - Letland - Litouwen - Polen - Duisland. :-)
 
Nog beetje leuke route met bochtjes of veel snelwegkilometers?
 
Brembo blokken origineel ?

39 euro per set :

07gr62sa.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgende week met de K1600GT naar: Duitsland - Denemarken - Finland - Rusland - St.Petersburg - Kalininggrad - Estland - Letland - Litouwen - Polen - Duisland. :-)

Das heel wat anders dan een rondje om de kerk ;)
Hoeveel km denk je zo ongeveer af te gaan leggen?
 
Das heel wat anders dan een rondje om de kerk ;)
Hoeveel km denk je zo ongeveer af te gaan leggen?

leg die k1600 maar goed vast, onze groente moeten ze niet meer maar of dat ook voor motoren geldt...
Fijne reis btw
 
Laatst bewerkt:
Tweewielerservice Veghel daar kun je ze online bestellen originele Brembo remblokken.

Groet Vlegel

Vlegel
Wat voor een soort "winkel" is dit. Als ik hier naar toe gaat (online), dan zegt mijn browser "Deze verbinding is niet beveiligd" en wil me hier vandaan halen.

Co
 
Ja, kijk maar eens achter op de OEM remblokken dan zie je het logo en de merknaam Brembo naast het onderdeelnummer van BMW staan.

Groet Vlegel

weet ik, bedoelde meer dat ik ze ook heb (in het assortiment dan, niet in de remklauw) ;)
de samenstelling van oem is nooit helemaal na te gaan, andere merken kunnen anders/fijner remmen/aanvoelen maar zijn niet zo goed getest met het materiaal van de oem remschijf.
beter remblokken vervangen dan reschijven he, zeker met abs ringen etc.

Vlegel
Wat voor een soort "winkel" is dit. Als ik hier naar toe gaat (online), dan zegt mijn browser "Deze verbinding is niet beveiligd" en wil me hier vandaan halen.

Co


bij mij in chrome geen problemen hoor

gewoon een webshop, staan ook met meerdere advertenties op mp.
 
Laatst bewerkt:
weet ik, bedoelde meer dat ik ze ook heb (in het assortiment dan, niet in de remklauw) ;)
de samenstelling van oem is nooit helemaal na te gaan, andere merken kunnen anders/fijner remmen/aanvoelen maar zijn niet zo goed getest met het materiaal van de oem remschijf.
beter remblokken vervangen dan reschijven he, zeker met abs ringen etc.


Yeah, right alsof dat uitmaakt. B|

Die blokken van TRW Lucas remmen gewoon stukken beter. Ik heb daarbij niet merkbaar meer slijtage aan schijven ondervonden. Ook bij de GSA die ik voor de K1600 had dezelfde ervaringen.
 
Yeah, right alsof dat uitmaakt. B|

Die blokken van TRW Lucas remmen gewoon stukken beter. Ik heb daarbij niet merkbaar meer slijtage aan schijven ondervonden. Ook bij de GSA die ik voor de K1600 had dezelfde ervaringen.

alsof wat uitmaakt ?

anders/beter zei ik ook he ;) , ik neem aan dat je met beter , directer bedoelt.Dan kan je remblok wat zachter zijn, beter 'aangrijpen' , maar ook wat sneller slijten.

het remblok zelf he, dat hoeft niet merkbaar te zijn in slijtage van de schijf.

ikzelf kijk ongeveer eens in de 3 maanden hoe het met mijn remblokken zit.
heb wel eens remblokken vervangen waar nog ( +/-) 1/3 opzat qua dikte van nieuw.

Als iemand een service interval heeft van 12000 km of meer en besluit eens lekker te gaan rijden in de bergen of een keer een circuitdagje mee te pakken kan nog wel eens gek lopen te kijken hoe hard het dan kan gaan.

weet ik helaas bij mezelf uit ervaring ;) :$

maar ik predik nooit een merk hoor, moet iedereen lekker voor zichzelf weten wat hij doet :)
 
Mooie rit lijkt me. Wat ik me afvraag is: hoelang ga je er over doen?


Totaal zo'n 6000km. Alleen heen en weer Lübeck autobahn. De rest heerlijke stuurwegen.
Veel kuststreek en door bossen. Totaal 3 weken.
:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan