cbr 600 f4 uit 1999 houdt in

fzr1000 Rene

MF'er
22 okt 2013
104
0
loosdrecht
help wanted honda cbr 600 f4 met carburateur uit 1999 van een vriend van mij houdt in tussen de 5000 en 6000 toeren ,carb gereinigd en gesyncroniseerd ,en hij gaat in zijn 6 niet harder dan 200 ,wie o wie heeft een tip

bvd Rene
 
Ik neem aan dat de versnelling waar de motor in staat niet van invloed is?
Dan zou ik aanraden het inhouden niet in z'n zes te diagnosticeren :P

Sinds wanneer is hij het gaan doen? Houdt de motor alleen belast in of ook als je stil staat en aan het gas draait?

Wat gebeurt er als hij inhoudt? *bwoaaaaap* en doodvallen of knallen uit de uitlaat?
 
help wanted honda cbr 600 f4 met carburateur uit 1999 van een vriend van mij houdt in tussen de 5000 en 6000 toeren ,carb gereinigd en gesyncroniseerd ,en hij gaat in zijn 6 niet harder dan 200 ,wie o wie heeft een tip

bvd Rene
Tis beter als die vriend zich aanmeldt en de vraag stelt.

Nu zit er telkens een stap tussen.
 
is niet nodig ,motor staat bij mij en doen het samen ,alleen jammer dat er mensen reageren die niks zinnigs te melden hebben en toch een bericht te posten ,is echt een probleem ,willen het graag oplossen grt Rene
 
is niet nodig ,motor staat bij mij en doen het samen ,alleen jammer dat er mensen reageren die niks zinnigs te melden hebben en toch een bericht te posten ,is echt een probleem ,willen het graag oplossen grt Rene
Hoi,

Je kunt ook antwoord geven op de mensen die wel zinnige dingen melden/vragen.

Nu blijft voor anderen het probleem een beetje onduidelijk.
 
Check luchtfilter en bougie eens, alle vacuüm slangen goed aangesloten?
Oh ja zorg dat je tenen niet te ver uitsteekt er kan hier goed gewalst worden :+
 
Laatst bewerkt:
oke zal proberen het duidelijker uit te leggen ,als je de motor flink doortrekt merk je niks tussen de 5000 en 6000 toeren ,maar als je vanuit een rustige snelheid wil doortrekken en in het toerenbereik tussen de 5000 en 6000 komt houd hij in voelt als stotteren en pakt hij kwa snelheid niet lekker door ,en boven de 200 komt hij niet grt Rene
 
Terug
Bovenaan Onderaan