Kawasaki LTD454

Mara13

Rookie
8 jan 2004
20
0
Noordwijk
Na veel googlen en andere zoekmachines erop nageslagen, ben ik ik op zoek naar informatie over de Kawa LTD454, ik heb er zelf 1 8-) , ben er ook zeer trots op maar informatie over deze motor is er bijna niet, althans niet dat ik zo kan vinden, het enige wat ik kan vinden is dat er via Marktplaats e.d. sites er veel particulier te koop staan maar voor de rest niet, is er iemand die iets over een kawa LTD454 import kan vertellen of informatie heeft.

Groetjes

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Sorry, sorry. Ik wil eigenlijk wat algemene informatie weten, bijv. een rijtest, specificaties, welke accesoires er nog verkrijgbaar zijn.

I(
 
Na veel googlen en andere zoekmachines erop nageslagen, ben ik ik op zoek naar informatie over de Kawa LTD454, ik heb er zelf 1 8-) , ben er ook zeer trots op

Mag je ook trots op zijn hoor, mooie motor. Mijn eerste motor was ook een LTD454.

Veel info over de 454 heb ik niet, maar dit linkje vind je vast wel leuk om te lezen: Kawa 454 LTD vesus Chevrolet 454 Corvette, stoplicht to stoplicht showdown.
Je hebt misschien niet de snelste motor op het forum, maar je bent in elk geval sneller dan een Corvette uit '73 met een 7.5 Liter motor :)

http://flmweb1.resfss.latrobe.edu.au/sinman/ltd_vs_corvette.htm

Kijk ook eens hier:
vermogen kawasaki ltd 454
Post van 'slijtboutje' op 06-09-2003 19:09 geef een hele waslijst aan informatie
 
Dag,Mara
Ik zag een oud bericht,over dat je weinig kan vinden over de kawasaki 454ltd
Nu heb ik zelf zo'n motor dus als je nog in het bezit ben van die geweldige motor
en je wild wat meer weten,misschien kan ik je wel helpen.
Zelf ben ik eigenaar van een 454ltd uit 1986.
Groetjes big brother bob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan