R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Dat is een mooi setje largeproject ;)

Waarom verkoop je het spul eigenlijk?

Je hebt gelijk richard, had het nog niet gezien opende site haha..
Die prijzen zijn belachelijk he, daarom heb ik mijn akrapovic evolution2 systeem in Amerika besteld want in Nederland koste hij 2800€ pfff


Ik heb wat anders op het oog en men ruilt hem liever zonder Ohlins spulletjes in.

Uit Amerika is goedkoper, mar helaas moet je steeds vaker invoer rechten betalen, heb veel uit de US gehaalt in het verleden, bijna nooit iets betaald, maar vandaag de dag komt bijna bij elke zending een acceptgiro mee. B|
 
Ja daar heb je gelijk in ja, alleen kan je dat ontlopen door het risico te nemen om de waarde van het pakket belachelijk laag te houden maar dan is het risico dat het pakket zoek raakt en dat je je geld kwijt bent.

Maar die optie wist je zelf ook wel denk ik?

Wat heb je op het oog voor iets moois?
 
Die blauwe R1 bij MCR is dus GÉÉN demo. Vorige eigenaar heeft hem gewoon ingeruild (ik dacht op een Kawa Z1000)

Dat de banden nieuw lijken, is geen verrassing, als je de kilometerstand ziet: 467km!!

Als het echt een demo was dan had ik er zeker al een keer op gereden... of ik had hem op zijn minst zien staan...

@M14: Gefeliciteerd met je aankoop! Ga je geen spijt van krijgen!!
 
Ja daar heb je gelijk in ja, alleen kan je dat ontlopen door het risico te nemen om de waarde van het pakket belachelijk laag te houden maar dan is het risico dat het pakket zoek raakt en dat je je geld kwijt bent.

Maar die optie wist je zelf ook wel denk ik?

Wat heb je op het oog voor iets moois?


Warranty parts of parts back for repair wil ook wel eens helpen.
Helaas heeft de douane ook internet ondekt. B|

KTM superduke 1290, alleen is bijna niet aan te komen. -O-
 
Gewicht zal mee vallen het zijn eerder de inbouw maten denk ik. Bij kroon staan ook andere typenummers bij de achterveer en voor de r6 staat geen voorvork vermeld.
 
Iemand interesse in braking remblokken set? Gesinterde compound.
Set kost in de winkel 130,- mag weg voor 90,-.

Foto800-IQPKZS3R.jpg
 
Godgluuiende Godverdergodverdomme kun je hier in Nederland ook nog ergens normaal op wegen rijden waar je niet geflitst word. :(

Goed het is natuurlijk ook een beetje het risico van de sport, maar deze bedragen die daar aan gekoppeld zijn gaat toch helemaal nergens meer over!! |(
En hoe ze het omschrijven....of je een misdaad heb gepleegd.

Op 1 dag binnen een uur 2x op dezelfde weg geflitst, 1x heen en 1x terug.
Waarvan 1x 35 km te hard binnen de BK en 1x 23 km te hard binnen de BK.
Samen € 554,00 of het niks is :(

Kan me niet heugen dat ik een bord 50 heb zien staan. De situatie van de weg gaf me echt de indruk dat je daar 80 mocht met dubbele rijstroken zowel heen als terug.

Stelletje idioten daar bij onze overheid :r

De lol om je hobby uit te voeren gaat er op deze manier wel een beetje af!!
 
Thx mannen dat jullie met mij mee voelen!!

Het is idd niet leuk meer!! In DLD ongeveer het zelfde verhaal Largeprojekt.
In Ned. kost 23 km te hard in de BK €187,00. In DLD €30,00.
Hoezo geldklopperij..... |(

Gewoon circuit gaan rijden, kost nog meer maar geeft veel meer voldoening.
Ik snap jou punt heel goed! In feite heb je ook helemaal gelijk!
Maar mijn passie voor motorrijden beleef ik anders dan jou denk ik ;)

Met een R1 van 2012 het circuit op gaan gaat me net iets te ver. En zeker met een Anniversary.
Mijn passie licht meer bij een tocht uitzetten en dan lekker sturen met een stel andere motorrijders in een mooie omgeving.
En dan onderweg ergens ff lekker zitten, wat drinken en bij kletsen.

En tuurlijk vind ik vermogen en snelheid ook leuk, dat zal ik niet ontkennen.
Wie risico neemt, moet ook op de blaren zitten.
Maar ik ben nou niet bepaald het type die overal het gevaar of risico gaat opzoeken. Of een ander in gevaar gaat brengen.
Ik zoek zo mijn momenten of wegen daar wel voor uit.

Maar dankzij onze overheid word je hobby op deze manier wel een beetje om zeep geholpen!! :(
 
Laatst bewerkt:
Wow richard dat is inderdaad niet mis zeg!!!pfff ik snap dat je hier heel erg van baalt, ze kunnen beter echte criminelen aanpakken of iets aan de diefstal doen en die roma's weg trappen.

Helemaal mee eens nicolay! Ik heb er geen een dag spijt van gehad circuit rijden daar kom je pas aan je trekken. R1 2012?prima voor het circuit richard de mijne is ook netjes omgebouwd ;)
 
Ga je proberen om de boete aan te vechten? Lijkt me in dit geval wel de moeite waard om te proberen.
 
Godgluuiende Godverdergodverdomme kun je hier in Nederland ook nog ergens normaal op wegen rijden waar je niet geflitst word. :(

Goed het is natuurlijk ook een beetje het risico van de sport, maar deze bedragen die daar aan gekoppeld zijn gaat toch helemaal nergens meer over!! |(
En hoe ze het omschrijven....of je een misdaad heb gepleegd.

Op 1 dag binnen een uur 2x op dezelfde weg geflitst, 1x heen en 1x terug.
Waarvan 1x 35 km te hard binnen de BK en 1x 23 km te hard binnen de BK.
Samen € 554,00 of het niks is :(

Kan me niet heugen dat ik een bord 50 heb zien staan. De situatie van de weg gaf me echt de indruk dat je daar 80 mocht met dubbele rijstroken zowel heen als terug.

Stelletje idioten daar bij onze overheid :r

De lol om je hobby uit te voeren gaat er op deze manier wel een beetje af!!

Oei! Volgende keer beter opletten!
 
Wow richard dat is inderdaad niet mis zeg!!!pfff ik snap dat je hier heel erg van baalt, ze kunnen beter echte criminelen aanpakken of iets aan de diefstal doen en die roma's weg trappen.

Helemaal mee eens nicolay! Ik heb er geen een dag spijt van gehad circuit rijden daar kom je pas aan je trekken. R1 2012?prima voor het circuit richard de mijne is ook netjes omgebouwd ;)


Leuk dat circuit rijden, maar kost tegenwoordig ook klauwen vol met geld.
Je kunt niet gaan wanneer je zelf graag wilt, heb je regen dan is het helemaal nix.
Kost je vrije dagen en idd met een zo goed als nieuwe motor zou ik dat ook niet doen.
 
Leuk dat circuit rijden, maar kost tegenwoordig ook klauwen vol met geld.
Je kunt niet gaan wanneer je zelf graag wilt, heb je regen dan is het helemaal nix.
Kost je vrije dagen en idd met een zo goed als nieuwe motor zou ik dat ook niet doen.

Gewoon all-risk verzekeren :P
 
Godgluuiende Godverdergodverdomme kun je hier in Nederland ook nog ergens normaal op wegen rijden waar je niet geflitst word. :(

Goed het is natuurlijk ook een beetje het risico van de sport, maar deze bedragen die daar aan gekoppeld zijn gaat toch helemaal nergens meer over!! |(
En hoe ze het omschrijven....of je een misdaad heb gepleegd.

Op 1 dag binnen een uur 2x op dezelfde weg geflitst, 1x heen en 1x terug.
Waarvan 1x 35 km te hard binnen de BK en 1x 23 km te hard binnen de BK.
Samen € 554,00 of het niks is :(

Kan me niet heugen dat ik een bord 50 heb zien staan. De situatie van de weg gaf me echt de indruk dat je daar 80 mocht met dubbele rijstroken zowel heen als terug.

Stelletje idioten daar bij onze overheid :r

De lol om je hobby uit te voeren gaat er op deze manier wel een beetje af!!

Echt zuur man! De twijfel slaat toe om te blijven rijden. '(
 
Een hobby mag geld kosten en ik vind het iedere cent waard op het circuit.
1 dagje kost al gauw 500 euro maar dan heb je ook wat, 1 dagje te hard op de weg en het kost je ook 500€ En dan heb je niet eens zo lekker gereden 😃

Ik mis het wel op de weg maar daarom komt er volgend jaar een 1290 superduke of een ducati diavel
 
Terug
Bovenaan Onderaan