Livio Loi fan topic

Heb je ook nog best kans op dat ze hem aan de hoogste bieder geven zodat MVDS rest van het seizoen geen geld meer verliest aan het Moto3 project. Doel was toch om Loi klaar te stomen voor de Moto2, nu dit mislukt is vraag ik me af of ze volgend jaar nog wel meedoen in de Moto3.

Het plan is om de stekker uit het Moto3 project te trekken en de stap naar de Motogp te gaan maken.
 
Het plan is om de stekker uit het Moto3 project te trekken en de stap naar de Motogp te gaan maken.
Nee, niet meer. Gister of eergisteren is het bericht verschenen dat het Marc VDS team afziet van dat plan. Of dat betekent dat ze wel met een Moto3 project doorgaan of bezuinigen en het alleen bij de Moto2 houden is mij niet bekend.

Edit: Motorcycle Sport & Bike Racing News | MotoGP, World Superbikes & More | MCN

MotoGP team vanaf 2016 met Rabat, Moto3 team gaat volgend jaar niet aan de start verschijnen. Nieuws over Kallio is er nog niet.
 
is er al bekent wat loi nu gaat doen? zal zonder zijn als hij nergens meer aan de bak komt
Livio Loi is in onderhandeling met dezen of genen maar kon hier nog niets over kwijt. Wel begreep ik dat hij later deze maand nog met een verklaring en een persbericht naar buiten zal komen; het is te hopen dat we daar wijzer van worden.
 
Livio Loi is in onderhandeling met dezen of genen maar kon hier nog niets over kwijt. Wel begreep ik dat hij later deze maand nog met een verklaring en een persbericht naar buiten zal komen; het is te hopen dat we daar wijzer van worden.

Heb ergens tussen neus en lippen door gehoord dat Crutchlow in zijn LCR contract heeft laten opnemen dat Livio volgend seizoen moto3 gaat rijden bij LCR.

Heb geen bewijzen oid dus louter het gerucht in de paddock
 
Waarom zou Crutchlow zoiets doen? Hij heeft al moeite zelf te presteren, waar dat aan ligt is een tweede. Dus waarom zou hij zijn hand in het voor steken voor een Belgisch mannetje?
 
Waarom zou Crutchlow zoiets doen? Hij heeft al moeite zelf te presteren, waar dat aan ligt is een tweede. Dus waarom zou hij zijn hand in het voor steken voor een Belgisch mannetje?

Crutchlow was aardig onder de indruk toen Livio 4e werd, dus volgens mij ziet hij talent in hem.
Dat zou verklaren waarom Crutchlow nu graag wil helpen.

En de huidige prestaties komen echt niet alleen door Cal zijn talent of het huidige ontbreken daarvan. We weten beide welke machine hij op zit.
 
fototjes van Livio zen facebook 2 weken terug, hij is volle bak aan het trainen met deze honda. Al paar keer op Mettet, Zolder en Croix. Niet GP banen, maar dat hoeft ook niet om je rondjes te maken.

en dat rijnummer, is dat toevallig, een honda met #35 :+

10613058_714232605315163_4249753840043668212_n.jpg


10672353_798460790204874_1819136836102690570_n.jpg


en een filmpje van een drone op croix, wel gaaf als je wat verder kan inzoomen
 
Laatst bewerkt:
Heb ergens tussen neus en lippen door gehoord dat Crutchlow in zijn LCR contract heeft laten opnemen dat Livio volgend seizoen moto3 gaat rijden bij LCR.

Heb geen bewijzen oid dus louter het gerucht in de paddock

Loi naar RW..? RW met een Honda...

Zou ik gaaf vinden en zie er wel potentie in !!! Eigenlijk de enige die ik het gun naast Scott momenteel..
 
Liever Loi dan een volgende Spanjaard inderdaad, maar ik weet niet of ik Loi nu zo veel meer getalenteerd vind dan een Schouten of Deroue (ondanks zijn enige vierde plaats in Argentinië).
 
Liever Loi dan een volgende Spanjaard inderdaad, maar ik weet niet of ik Loi nu zo veel meer getalenteerd vind dan een Schouten of Deroue (ondanks zijn enige vierde plaats in Argentinië).
Talent zal misschien nog niet eens zo'n heel grote rol spelen. Ervaring wel, en een of andere klik die ze bij RW maar zelden te pakken krijgen. Een coureur die zijn machine snapt en ermee kan doen wat hij wil. Deroue, Schouten én Loi hebben laten zien dat talent er wel is, dus je zou haast zeggen dat het dáár in ieder geval niet aan ligt.
 
Talent zal misschien nog niet eens zo'n heel grote rol spelen. Ervaring wel, en een of andere klik die ze bij RW maar zelden te pakken krijgen. Een coureur die zijn machine snapt en ermee kan doen wat hij wil. Deroue, Schouten én Loi hebben laten zien dat talent er wel is, dus je zou haast zeggen dat het dáár in ieder geval niet aan ligt.
Maar is hij nu de coureur die RW nodig heeft om klinkende resultaten te behalen, om zodoende voor 2016 weer twee startplaatsen te kunnen afdwingen?

Nou ja, we gaan het zien. Misschien zie ik het te negatief en is de combinatie RW + Loi + Honda wel een fantastische combinatie. Als dat team fatsoenlijk gestructureerd wordt tenminste en er nog getest gaat worden deze winter.
 
Laatst bewerkt:
Maar is hij nu de coureur die RW nodig heeft om klinkende resultaten te behalen, om zodoende voor 2016 weer twee startplaatsen te kunnen afdwingen?

Och, je kunt zo veel vragen stellen bij RW... Is de coureur de juiste, is het team het juiste team, is het materiaal wel okay, is de financiering rond, wordt er getest, is er een klik... Op dit moment staat er eigenlijk haast niks, zo lijkt wel. Komend jaar een nieuwe motor met een nieuwe coureur. Alles dus weer van begin af aan opbouwen, al dan niet met een achterstand op de teams die hun zaken allang rond hebben.

Ik weet het Sjors, 't is lastig, maar in de wintertijd moeten we toch vooral... Afwachten. :+
 
Had liever Loi in een ander team dan RW gezien en op een Honda, maar dat kan helaas niet. Dus zou mooi zijn als hij deze kans krijgt en er binnen RW ook goed naar het team zelf gekekenwordt....

Ik schat Livio wel hoger in dan Scott. Maar die mening had ik al voor afgelopen seizoen....
 
Op Racesport.nl, twitter, facebook e.d.: Loi komend jaar met RW Racing GP op de Honda Moto3-machine. Ik wacht nog even met juichen, hopen dat het volgend jaar een prettige combi wordt. Zowel RW als Loi hebben in afgelopen twee seizoenen bergen van kritiek over zich heen gekregen, maar ik ben wel blij voor Loi dat hij een zitje heeft.
 
Mooi voor Loi dat hij een zitje heeft, jammer dat het in een team is met een zeer gedegen reputatie om jonge rijders tot de grond toe af te breken.
 
EN op een honda deze keer

De 17-jarige Belgische coureur kijkt ernaar uit op de officiële fabrieks-Honda NSF250RW te stappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan