R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Godgluuiende Godverdergodverdomme kun je hier in Nederland ook nog ergens normaal op wegen rijden waar je niet geflitst word. :(

Het is niet normaal meer !
Daarom ga ik zo snel mogelijk NL uit (met gepaste snelheid, maar soms ook nog veels te hard) richting Luxemburg of zuidelijk eifel gebied.
Daar kan je nog bijna onbezorgd rijden.

Zonde geld Richard, de tering ratten !
 
Hee tof, wanneer is mijn proefrit?

Gefeliciteerd Patriek :)
 
Super dik hoor een collega van me heeft er ook een met speciaal gespoten velgen full akra echt netjes.
Wheelie kanon!
 
De mensen uit het 600RR/1000RR topic organiseren 1/2 per jaar een meeting van hun supersport motoren. (met succes).

Is er animo om ergens in september een R1/R6 meeting te organiseren?
 
Wat mij betreft wel :). Volgens mij zijn hier al eerder pogingen gedaan om iets te organiseren maar is het er niet echt van gekomen :P.

Moet alleen even voor die tijd wat kleding fixen. Kanon staat al klaar om te gaan (inrijden :+).
 
De mensen uit het 600RR/1000RR topic organiseren 1/2 per jaar een meeting van hun supersport motoren. (met succes).

Is er animo om ergens in september een R1/R6 meeting te organiseren?

er is genoeg animo voor maar iemand moet het wel "even" organiseren :Y en daar heeft volgens mij niemand veel zin in. zo zouden we ook een keer met dit topic naar het circuit gaan (kijken of rijden daar gelaten) leuk idee maar niemand organiseert het xd
 
Laatst bewerkt:
er is genoeg animo voor maar iemand moet het wel "even" organiseren :Y en daar heeft volgens mij niemand veel zin in. zo zouden we ook een keer met dit topic naar het circuit gaan (kijken of rijden daar gelaten) leuk idee maar niemand organiseert het xd


We gaan het proberen!
 
Ga je proberen om de boete aan te vechten? Lijkt me in dit geval wel de moeite waard om te proberen.

:^

Flitsservice.nl - flitsers, files, verkeersgerelateerd nieuws, boetes

Het is tegenwoordig hip om het 'not-done' te vinden een bekeuring aan te vechten, " dan krijg je alleen maar die extra administratie kosten van' :r :r

Maar als je een bedrag moet overmaken wat voor sommige mensen een half maandsalaris is om dat wat apparatuur (die iedereen al zelf betaald heeft met belastingcenten) geautomatiseerd je gefotografeerd heeft......

ik zou voor dat geld een bruidsreportage willen hebben hoor.
laat ze maar wat moeite doen.
 
Wow richard dat is inderdaad niet mis zeg!!!pfff ik snap dat je hier heel erg van baalt, ze kunnen beter echte criminelen aanpakken of iets aan de diefstal doen en die roma's weg trappen.
Is dat alles... :? Ik kan me nog wel veel meer bedenken!! :(

Helemaal mee eens nicolay! Ik heb er geen een dag spijt van gehad circuit rijden daar kom je pas aan je trekken. R1 2012?prima voor het circuit richard de mijne is ook netjes omgebouwd ;)
Ik zeg ook niet dat een R1 2012 niet geschikt is voor het circuit. Maar je snapt vast wel wat ik bedoel ;)
 
Het is niet normaal meer !
Daarom ga ik zo snel mogelijk NL uit (met gepaste snelheid, maar soms ook nog veels te hard) richting Luxemburg of zuidelijk eifel gebied.
Daar kan je nog bijna onbezorgd rijden.

Zonde geld Richard, de tering ratten !
Ja, zeg dat wel!! Ik ben er voorlopig ff helemaal klaar mee met rijden!
Ik vertrouw niks meer hier in NED! Je denkt zo dadelijk dat achter iedere struik of boom of weet ik wat iets staat....
Als ik weer ga rijden, dan zal het iig toch meer in DLD worden.
 
Ga je proberen om de boete aan te vechten? Lijkt me in dit geval wel de moeite waard om te proberen.
Ik heb er eens goed over nagedacht. Maar ik ga de boete nu zeker aan vechten!
Of het wat uithaalt......geen idee, maar ik ga het wel proberen.

Kwam gisteren toevallig weer over die beruchte weg en heb o.a. wat zaakjes waar kunnen nemen wat ik mss in de strijd kan gooien.
 
Je hebt gelijk hoor richard, de hard werkende worden bestraft! Koop je van je zuurverdiende geld iets voor jezelf en rijd je een keer te hard wordt je aan de hoogste boom gespijkerd...ik had 3 jaar terug 820euro boete en dat was ook echt zuur....
 
Ja, zeg dat wel!! Ik ben er voorlopig ff helemaal klaar mee met rijden!
Ik vertrouw niks meer hier in NED! Je denkt zo dadelijk dat achter iedere struik of boom of weet ik wat iets staat....
Als ik weer ga rijden, dan zal het iig toch meer in DLD worden.
In Duitsland is ALLES beter !! ;)
Alles wat leuk is en waar men plezier aan beleeft wordt hier hardhandig de kop ingedrukt.
Mensen kunnen niet meer genieten van hun hobbies en nog erger: Andere mensen die er niets mee hebben gunnen je je hobby ook niet meer......en ze krijgen nog medestanders ook nog om dingen z.s.m te verbieden of zo duur te maken dat het voor de gewone man niet meer te betalen is. Ongelooflijk !
En zo wordt het hier van kwaad tot erger en begint het steeds meer op een bajes te lijken met 16 miljoen "inmates".


I rest my case 8-)
 
Laatst bewerkt:
Was gisteren op circuit Zolder, niveau 1+

De eerste sessie vrij rijden ging een big bang R1 (rood wit) er hard vanaf, was er eentje met kenteken.

Ambulance en zooi olie in de Bolderberg bocht. Hoop schade, nokkenas ketting was goed zichtbaar :X

Toevallig iemand van hier?
 
Ja, man!
Vergeleken met wat er bij jou op de mat viel :o , is mijn zaak nog zachtjes uitgedrukt!
Dat is veel meer dan alleen zuur!!! '(

Ja, ik ben er wel even klaar mee.
Iedere euro aan bekeuringen zijn vervelend maar voor komen is ook wel lastig.
Ik wacht even rustig af in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
In Duitsland is ALLES beter !! ;)
Alles wat leuk is en waar men plezier aan beleeft wordt hier hardhandig de kop ingedrukt.
Mensen kunnen niet meer genieten van hun hobbies en nog erger: Andere mensen die er niets mee hebben gunnen je je hobby ook niet meer......en ze krijgen nog medestanders ook nog om dingen z.s.m te verbieden of zo duur te maken dat het voor de gewone man niet meer te betalen is. Ongelooflijk !
En zo wordt het hier van kwaad tot erger en begint het steeds meer op een bajes te lijken met 16 miljoen "inmates".


I rest my case 8-)
Jij zegt het, ik dacht het. Maar zo is het wel zoals jij het omschrijft! Ben het helemaal met je eens.
Het begint idd hard op een bajes te lijken met 16 miljoen "inmates".
 
Gisteren weer een heerlijke circuit dag gereden, ook een nieuwe PR van 1:56.56 dus gaat de goede kant op!allesn sessie 5-6niet gereden vanwege de regen.

De pvm velgen laat de motor een stuk beter de bocht invallen en de nieuwe brembo remschijven en ebc gpfax remblokken hebben net weer wat meer bite.
Al met al weer een zeer geslaagde dag.
 
Gisteren weer een heerlijke circuit dag gereden, ook een nieuwe PR van 1:56.56 dus gaat de goede kant op!allesn sessie 5-6niet gereden vanwege de regen.

De pvm velgen laat de motor een stuk beter de bocht invallen en de nieuwe brembo remschijven en ebc gpfax remblokken hebben net weer wat meer bite.
Al met al weer een zeer geslaagde dag.
mooie tijd met de oude Ruskenhoek neem ik aan, scheelt het veel de pvm velgen ik heb toch nog moete om hem snel door de gt-bocht te douwen, kan hem niet snel genoeg om leggen waardoor ik in de 2e bocht niet snel genoeg op het gas kan. Ik heb de vork iets (5mm) doorsteek gegeven in de hoop dat iets scherper gaat sturen maar daar merk ik niet veel van. Ik rij met SBS dual carbon blokken op Braking wave schijven, remmen ook fantastisch gaan circa 4 dagen mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan