*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ooit met een foto in de op gestaan, maar zal binnenkort ff een betere foto maken.

maar ff voor mij idee als ik het volgens deze volgorde doe ben ik dan goed op weg?
- frame wat aan de topkuip vastzit weghalen
- steuntje waat het stuur inzit losmaken en stuur er vanaf halen
- alle onderdelen van het stuur halen
- kroonplaat verwijderen
- andere kroonplaat erop
- clipons erop
- onderdelen weer op de clipons monteren

Moet ik de vork nog ondersteunen of iets?
moeten de clipons met een bepaalde kracht vast gezet worden?
is er een standaard hoek waar de clipons moeten staan?

of staat die misschien allemaal in het wph? heb er nog niet naar gekeken.....
yep zo doe je het goed volgens mij kan de clipon er maar op 1 stand op en deze moet je niet te vast zetten staat ook in het whp
 
bijna alles is gedemonteerd, echter krijg ik nu de kroonplaat niet van z'n plek. bouten allemaal losgredraaid, volgens mij ben ik niks vergeten. iig voor zover ik kan zien.

wat nu


kan ik uberhaubt de kroonplaat wel verwijderen als de motor gewoon op z'n standaard staat?
 
bijna alles is gedemonteerd, echter krijg ik nu de kroonplaat niet van z'n plek. bouten allemaal losgredraaid, volgens mij ben ik niks vergeten. iig voor zover ik kan zien.

wat nu


kan ik uberhaubt de kroonplaat wel verwijderen als de motor gewoon op z'n standaard staat?
Zit die niet vast met je contactslot misschien moet je hem verdaaien en dan er proberen af te halen volgens mij zit er ergens een aanslag
 
in de kroonplaat zit beweging. maar nu het volgende probleem.

op de nieuwe kroonplaat zijn ooit de bouten van het contactslot doorgeslepen. met als resultaat dat er nog een deel van de bout in de kroonplaat zit.

morgen ff uitboren en opnieuw draad tappen.

update: na een beetje prutsen zijn ze er toch uit gekomen.
 
Laatst bewerkt:
misschien een rare vraag, maar de clipons zitten bovenop de krooplaat toch?
het zit namelijk zo dat de kroonplaat er op zit, maar nu heb ik geen ruimte meer op de veerpoot om de clipons op te zetten.....

of zal ik de veerpoten door moeten schuiven? hoe doe ik dit zonder een takel te hebben?
 
Misschien een voor een, anders aan de zolder hangen met een touw!
 
alles zit weer zoals het hoort! dit had ik veel eerder moeten doen, wat een vershil in rijden zeg! niet normaal.

*O* :]
Grappig dit. Normaal hoor je alleen mensen die dit andersom hebben gedaan en die zijn altijd super positief. Gelukkig ben jij ook blij met de normale clip ons (en ik zou ook niet anders willen ;)).
 
wat betreft zithouding is het idd wat slechter voor de rug, maar ja dan maar wat meer rug oefeningen doen in de sportschool.

voorlopig iig niet meer terug naar een sbk stuur.
 
wat betreft zithouding is het idd wat slechter voor de rug, maar ja dan maar wat meer rug oefeningen doen in de sportschool.

voorlopig iig niet meer terug naar een sbk stuur.


Wat is beter voor je rug....een actieve zithouding ( bijv. een racer ) of een passieve zithouding ( bijv. een chopper ) .............. })
 
'Omddat het kon' bekijken op YouTube - Omddat het kon:

*O* :] *O*

Yep doe er mn best voor allern maandags nog revalidere in mn woo plaats en elke dag n aar de sportschool gaat nu wel redelijk nog veel beperkingen maar word aan gewerkt :9~~
Super man!!! Hopelijk lukt het je om alle beperkingen weg te werken, dit ritje zal je in ieder geval weer wat extra energie geven *D.

Enne, best mooie kuip op de 9 die achter je rijdt. Zit stiekem zelf ook wel eens naar een andere kuip te kijken. Mijn fiets is nu zwart en wat groen erin zou ik helemaal niet vervelend vinden ;).
 
*O* :] *O*Super man!!! Hopelijk lukt het je om alle beperkingen weg te werken, dit ritje zal je in ieder geval weer wat extra energie geven *D.

Enne, best mooie kuip op de 9 die achter je rijdt. Zit stiekem zelf ook wel eens naar een andere kuip te kijken. Mijn fiets is nu zwart en wat groen erin zou ik helemaal niet vervelend vinden ;).
Dank Rene en zoals je ziet hadden de Vuurblaadjes niets in te brengen tegen die 2 Kawa,s :9 :P
 
'Omddat het kon' bekijken op YouTube - Omddat het kon:

Lekker Joop! :Y
Goed om te zien. *O*


Vandaag bericht gehad van de verzekering. Ik heel gespannen die brief openen, had nog helemaal niks gehoord of gebeld door een schade-expert (was mij verteld dat ik door iemand gebeld zou worden om de waarde te bepalen), en wat lees ik:

Ze vergoeden ongezien gewoon de dagwaarde die op mijn polis stond aangegeven. Die was uhhhh.....3800 euro. Eigen risico deraf, blijft over 3650 eurootjes. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kijk daar wordt deze jongen toch echt wel ff heel blij van.

Dus dat is dan 1200 euro die ik overhoud, en die kan ik goed gebruiken (genoeg financiële tegenvallertjes gehad de afgelopen weken)

Afijn, ik volg dit topic nog en er gaat weer een kawa komen op termijn, dat staat vast. Maar voorlopig eerst ff die VFR oprijden. :P
 
*O* :] *O*Super man!!! Hopelijk lukt het je om alle beperkingen weg te werken, dit ritje zal je in ieder geval weer wat extra energie geven *D.

Enne, best mooie kuip op de 9 die achter je rijdt. Zit stiekem zelf ook wel eens naar een andere kuip te kijken. Mijn fiets is nu zwart en wat groen erin zou ik helemaal niet vervelend vinden ;).

Da's dezelfde set die ik erop had zitten Rene. ;)
 
Lekker Joop! :Y
Goed om te zien. *O*


Vandaag bericht gehad van de verzekering. Ik heel gespannen die brief openen, had nog helemaal niks gehoord of gebeld door een schade-expert (was mij verteld dat ik door iemand gebeld zou worden om de waarde te bepalen), en wat lees ik:

Ze vergoeden ongezien gewoon de dagwaarde die op mijn polis stond aangegeven. Die was uhhhh.....3800 euro. Eigen risico deraf, blijft over 3650 eurootjes. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kijk daar wordt deze jongen toch echt wel ff heel blij van.

Dus dat is dan 1200 euro die ik overhoud, en die kan ik goed gebruiken (genoeg financiële tegenvallertjes gehad de afgelopen weken)

Afijn, ik volg dit topic nog en er gaat weer een kawa komen op termijn, dat staat vast. Maar voorlopig eerst ff die VFR oprijden. :P

Super Sander *O* :P :9
 
Rustig hier :Z ......nog allemaal op vakantie zeker O-) .....ik heb vandaag weer mijn eerste werkdag :r na drie weken vakantie.......
 
Waar blijft het goede weer zodat we weer eens een Ardennentocht kunnen gaan maken ?
Ik ben de regen onderhand beu .......lijkt wel herfst. '(
 
Lekker Joop! :Y
Goed om te zien. *O*


Vandaag bericht gehad van de verzekering. Ik heel gespannen die brief openen, had nog helemaal niks gehoord of gebeld door een schade-expert (was mij verteld dat ik door iemand gebeld zou worden om de waarde te bepalen), en wat lees ik:

Ze vergoeden ongezien gewoon de dagwaarde die op mijn polis stond aangegeven. Die was uhhhh.....3800 euro. Eigen risico deraf, blijft over 3650 eurootjes. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Kijk daar wordt deze jongen toch echt wel ff heel blij van.

Dus dat is dan 1200 euro die ik overhoud, en die kan ik goed gebruiken (genoeg financiële tegenvallertjes gehad de afgelopen weken)

Afijn, ik volg dit topic nog en er gaat weer een kawa komen op termijn, dat staat vast. Maar voorlopig eerst ff die VFR oprijden. :P


Het is je gegund Sander :Y ......had nu toch maar die mooie ZX9R gekocht uit 2002 :X })
Die VFR ff oprijden zal geen probleem zijn verwacht ik....die gaan snel stuk _O- :X
 
Yep doe er mn best voor allern maandags nog revalidere in mn woo plaats en elke dag n aar de sportschool gaat nu wel redelijk nog veel beperkingen maar word aan gewerkt :9~~

Dus dit jaar nog geen Ardennenrit / Eifelrit voor jou '( ........als ik het goed begrijp tenminste.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan