Racen op een oude CBR Fireblade (SC28, 33 of 44)

Rammels zijn vaak lagers. Als je niet zeker bent kun je de boel openleggen als je handig bent. Anders beter maar naar garage...
 
Ik werk als motortechnieker :p, dus blok opengooien word geen probleem.
Wou eerst ff checken of er hier iemand mss dit al eens voor gehad heeft, zodat het mijn zoektocht beperkt aangezien ik het gerammel niet kan localiseren, klinkt even luid links als rechts, mijn vermoedens gaan ook naar de krukaslagers..
 
Ik werk als motortechnieker :p, dus blok opengooien word geen probleem.
Wou eerst ff checken of er hier iemand mss dit al eens voor gehad heeft, zodat het mijn zoektocht beperkt aangezien ik het gerammel niet kan localiseren, klinkt even luid links als rechts, mijn vermoedens gaan ook naar de krukaslagers..

Dan breng ik hem volgende keer ook naar jou... ;-)

:}

Succes!
 
Haha eerst dit blok maar eens terug in orde krijgen, gelukkig heb ik al het materiaal op het werk.
Zal weer ff wennen zijn aangezien je een blok niet veel meer opengooit tegenwoordig :p
 
Dat is dus wat ik deze week ga proberen localiseren op het werk. :)
Toch alvast bedankt voor het meedenken, als dat het geval is, moet ik natuurlijk de timing dubbelchecken en zeker zijn dat alles niet een tandje versprongen is...
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongelui :W !

Ik heb deze week mijn eerste circuitdag op mijn 929 :] . Nog nooit een circuitdag meegemaakt, maar kijk er al een tijdje naar uit! Het is zo'n CRT beginners cursus op Assen, ik ben benieuwd.

Maar nu even mijn vraag: ik rij op de Honda naar het circuit, overdreven veel spullen meenemen kan ik dus niet. Zijn er dingen die je echt bij je moet hebben op zo'n dag? Ik zie vaak dat alle delen van glas moeten worden afgeplakt, dus een rolletje tape kan geen kwaad denk ik.

:W
 
Laatst bewerkt:
Hallo jongelui :W !