moto guzzi 1000SP naar caferacer

full


Even de remblokken op geschuurd om straks metallic goud te spuiten.
 
bij het schoonmaken 0 ringetje verloren
full

iemand toevallig nog zo,n ringetje liggen of weet iemand waar je deze ring kan hallen .het is ook een beetje een plat ringetje en niet echt een ronde.
 
Plat is die niet maar geworden. Als je er een wil kopen moet die wel tegen remvloeistof bestand zijn en dat zijn de meeste niet .

Net even gekeken maar ik ze zelf ook niet meer in mijn bezit ,
 
Laatst bewerkt:
Normaal zou ik zeggen Lamers (TLM ) maar die heeft ze niet los alleen in een revisie set á 14,00 euro
Dan heb je wel alle rubbers plus twee nieuwe bouten
Maat is 2mm dik en 10.5mm doorsnee probeer eens een lager boer , Viton zou het moeten kunnen
Gezien de kleur zou de standaard NBR ook kunnen maar dat weet ik niet zeker .( ik gebruik meestal een complete set waar ze dan bij zitten )


Lees net op het internet dat NBR niet geschikt is voor remvloeistoffen maar Viton en EPDM wel
 
Laatst bewerkt:
als het goed gaat moet eriks-servicecenters de ring kunnen leveren (theo lammers zij dat voor de grotere remklauw geen revisie setjes meer te krijgen zijn).
 
Zit er dan een 43mm zuiger in die achterste klauw??
Ik ga er van uit dat ik je de bekende weg wijs.
Sommige Guzzi's hebben drie Brembo A08 klauwen. Maar er zijn ook modellen met achter een A09 klauw. Mijn 1000ST van 1980 had een A09 klauw achter.
Ik zou niet zoeken naar een Guzzi revisie setje, ik zou naar Brembo zoeken.
 
Halflive er is maar een korte tijd en op één model die P09 remklauw gevoerd en dat was de eerste 1000SP serie daarna was er achter de normale P08 .
Zou zelf ook die P09 op de plank leggen en een P08 er voor in de plaats gebruiken

Caferacerlemmer

Helaas niet
 
hallo

zit te denken om een Harley-Davidson XLH 1200 SPORTSTER XL1200 XL 1200 (bj 1990)

te kopen .

is dit een goede harley ??(het blok heeft 1700km terug een revisie gehad)

Ik zoek ook leuke ideeën voor deze harley
 
Terug
Bovenaan Onderaan