Startprobleem BMW K1200RS (2001)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rookie_rm

MF veteraan
Donateur
5 feb 2007
5.078
17
Eibergen
Hoi mede-MF'ers,

Mijn BMW K1200RS (2001) had een kapotte snelsluiting van de benzineslang. Dat probleempje is inmiddels opgelost.

Maar nu dient zich het volgende euvel aan. Als ik de motor start (alle cockpitlampjes branden keurig) dan maakt de startmotor én de motor zelf maar 1 slag (of een halve?), ongeacht hoelang ik de startknop indruk. Dat proces kan ik oneindig herhalen, er veranderd niets. Accu is niet helemaal happy meer (12,4V in rust) maar volgens mij niet helemaal overleden. Jump-starten helpt trouwens ook niet. Aanduwen moeten we nog proberen. Echter ik zit momenteel eventjes alleen en met 280 kilo gaan lopen sjouwen heb ik nog niet zoveel zin in.

Wie kan me helpen?
 
Laatst bewerkt:
Meet eens volts tijdens starten?

En starthulpjes ken ik: die accu-packs van bijv halfords doen niks.
En een auto er naast met te dunne startkabels ook niet :)
 
Dat "morgen" duurt bij mij altijd een week ;) Maar goed. Er zit een nieuwe prikbak in en hij start als de beste, maar aanslaan hó maar. Bougies nagekeken en die werken, d.w.z. het vonkt. Benzinepomp bouwt, voor zover ik kan nagaan, ook netjes druk op (tot aan de inspuiting). Maar hij wil niet aanslaan :? Iemand een idee?

EDIT:

Je moet natuurlijk wel de slangen van de benzinetank goed aansluiten meneer de huis-tuin-en-keuken-monteur! |( Met druk op de retour kun je starten tot je een ons weegt :') Maar hij dut het!! *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan