kawasaki z800

Waarom geen scottoiler-achtig systeem erop zetten? Geen smeerboel en scheelt je nog tijd ook. Elke rit je ketting behandelen kost ook tijd. Ik gebruik wd-40 als ontvetter. :)
dat vind ik niks dat systeem, en dat het tijd scheelt vind ik niet erg want het is mijn hobby net zoals het poetsen ervan :)
 
vandaag motorport leek nog is gebeld en verteld dat ik bij een andere dealer ben geweest en opeens kon hij wel wat met de prijs doen ik ga in januari heen om me een op te halen of wagte tot de nieuwe 2015 kleuren uitkomen

Nog een half jaartje wachten dus :')
 
dat vind ik niks dat systeem, en dat het tijd scheelt vind ik niet erg want het is mijn hobby net zoals het poetsen ervan :)

Ik zou niet elke rit willen smeren, maar gelukkig is dat jouw hobby. :) Maar heb wel eens momenten gehad dat ik de kettingsmeer vervloekte, als er wat onder mijn motorlaars kwam en ik naar binnen liep en dan weer elke stap moest uitwissen in huis met Dasty. :+ Gelukkig al jaren geen last meer van.
 
ja sjorrit komt goed iemand deze al angel eyes

$_57.JPG

$_57.JPG
 
Hallo allemaal.

Ik heb sinds vrijdag ook mijn eigen Z800 en ben er zeer tevreden mee.
Zit alweer op de helft van het inrijden.
Ik kan dan ook niets anders zeggen dan: Top machine.
Heb 2 jaar lang 30.000 km plezier gehad van de Z750, en vond het tijd voor een stap omhoog, dat was het zeker!
Binnenkort wel paar kleine aanpassingen doorvoeren waaronder:
- Nieuwe stadslichtjes (feller)
- Nieuwe verlichting voor (wederom feller voor in het donker)
- Ander kentekenplaathouder.
- Andere knipperlichten (voor en achter)
Misschien hebben jullie al ervaringen met bovengenoemde of tips welke ik zou kunnen aanschaffen.

Toch ook even een fotootje, omdat het kan:
full
 
Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de fiets en vele vooral veilige kilometers!

Let er bij de knippers op dat als je led neemt, je er ook eenander relais tussenzet, omdat je anders wel hele zenuwachtige knipperlichtjes krijgt!

Verder weet ik voor de (fellere) verlichting nog geen oplossing.
Heb al wel eens globaal gekeken (wil zelf de xenon denk ik) en er zijn wel sets verkrijgbaar, wat ze doen en wat ze kosten heb ik nog niet gevonden.

Ben zelf eerst bezig geweest met een andere zadelbekleding (alcantara)
Daarna een andere kentekenplaathouder, toen het ruitje er (weer) af, andere spiegels en toen andere knippers. (kleienere en fellere led knippers)

Nu eerst nog bezig met de caferacer, daarna weer eens de Z.
 
Dankuwel Hyro.
Bedankt voor de tip. Had voor achter ook geïntegreerde in je achterlicht gezien dat zag er ook mooi uit. Heb nog alle tijd dus heeft geen haast.

Je maakt er zelg een heel project van zo te zien.
Als je zadels af zijn zie ik graag de foto tegemoet.
Had zelf op me Z fel groene zadels laten bekleden door een vriend.
Altijd mooi al heb je iets unieks.

Ik ga eerst voor de 1000 km beurt haha. Vrijdag zei ik al tegen de verkoper, volgende week zaterdag ziet u me terug :)
 
Vreemd! Vandaag na een lekkere rit door de bergen heb ik Zed even afgespoten bij de wasstraat. Hierbij viel het me op dat het normaal mat-zwart gespoten voorspatbord in natte staat metalic-zwart leek. Zijn ze de blanke lak vergeten of is dit bij jullie ook?
 
Nope, hier is de lak dezelfde als bijv. de tank, en dat is inderdaad en beetje metallic zwart.
Mijn tweede spatbordje voor ziet er hetzelfde uit.
 
Braggus, dat is me ook opgevallen.
In de zon of als het nat is, komt er een metallic gloed overheen.
 
Hallo allemaal,

Ik ben ook al een tijdje in het bezit van een Z800. Wat een geweldige machine!!
Het inrijden bijna afgerond en dan gaat het feest echt beginnen :P !

Ik heb ook gelijk een vraagje. Heeft er iemand van jullie al een navigatie opgebouwd?
Mijn navigatie heb ik al gekocht, alleen de tijd om hem erop te zetten, althans het steuntje, heb ik nog niet.

Vorige keer ff snel gekeken en zadels zijn er zo af, maar heeft iemand toevallig al de tank losgemaakt. aangezien ik een kabel moet trekken vanaf de accu naar de stuur en het graag netjes doet.

ook heb ik een dubbele koplamp module gekocht. deze zit er ook al op.
Ziet er ook gaaf uit en andere lampen. en in de stadverlichting heb ik ledjes gedaan.

toekomstige plannen zijn ook idd een kortere kentekenplaathouder (van rizoma vind ik vet) en andere knipperlicht en andere spiegels. Maar eerst weer even sparen :P !
 
Dankuwel Hyro.
Bedankt voor de tip. Had voor achter ook geïntegreerde in je achterlicht gezien dat zag er ook mooi uit. Heb nog alle tijd dus heeft geen haast.

Je maakt er zelg een heel project van zo te zien.
Als je zadels af zijn zie ik graag de foto tegemoet.
Had zelf op me Z fel groene zadels laten bekleden door een vriend.
Altijd mooi al heb je iets unieks.

Ik ga eerst voor de 1000 km beurt haha. Vrijdag zei ik al tegen de verkoper, volgende week zaterdag ziet u me terug :)

Zadel met alcantara *D
full
 
Mooie zadel Hyro, zit dat lekker?
Zag ook dat je in Waddinxveen woont en het had over een keer ijsjestour.
Gelukkig woon ik in Lekkerkerk dus ik zeg snel een keer touren :)

Kawasaki1992. Hoe ziet het eruit met dubbel licht?
Heb je foto en een link eventueel? Wil zelf ook altijd al 2 koplampen tegelijk branden en ook gewoon groot licht hebben. Al vanaf me 750 wil ik dat haha.
 
@ kawasaki1992,
om het jezelf makkelijk te maken en omdat je toch al met je koplamp bezig gaat, kun je het beste stroom aftappen van het stadslicht!! dan heb je namelijk een heel kort stroom circuit (weinig kans op storingen) en je navigatie werkt dan ook op de zekering van de verlichting :Y
heb ik ook en werkt perfect :9 succes ( p/s we zien graag foto`s hier :9 )
 
oja p/s ik heb de tank etc er al wel afgehaald voor de kabel van de versnellingsindicator naar de ecu en dat is behoorlijk K.T werk -O-
 
waarom heb je die niet gelijk in laten zetten bij je aankoop of heb je hem 2 de hands gekocht ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan