Ervaring Danmoto dempers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
Hallo,

Ik ben wat rond aan het kijken voor een andere demper en kwam toevallig op Ebay het merk Danmoto tegen. Heeft iemand ervaring hiermee?

Ding kost 115 Dollar maar als je naar hun eigen website gaat is het 100 dollar. Er zit een DB-killer bij volgens de beschrijving.

Demper past op een R6 uit 2004.

Klik
 
Laatst bewerkt:
Okee na wat puzzel werk denk ik de juiste demper voor mijn eigenbouw fiets gevonden te hebben.
Oftewel met de schuifmaat eens door de showroom van de plaatselijk dealer gekropen, vonden ze erg leuk...not.
Oftewel een Jisu black van de Suzuki Gladius, dan met db-killer en extra bevestigings strip.
Dat is 101dollar, koopje, maar dan komt er efe 98 verzendkosten bij. dat is 199 dollar en dat is ineens andere koek.
Als ik pech heb gooit de Duane er nog eens 50 euro bovenop.
Dan zitten we dus maar 50 euro verwijdert van een HGS uitlaat.
En dan is het een eerste klas ding dat wel geluid dempt niet verkleurt en wat kwa maatvoering ook inwendig klopt.

Dan zie ik dat Chinese spul toch ineens anders.
Ik ga dus eens in Lith langs, eens kijken of ik daar vrienden kan maken.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, je hebt gelijk ik hou er over op.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat als je beter zoekt leovince dus net zo duur is.
Alleen heb je dan een heel andere kwaliteit, pasvorm en een wel werkende demping.
Dat is alles.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, je hebt gelijk ik hou er over op.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat als je beter zoekt leovince dus net zo duur is.
Alleen heb je dan een heel andere kwaliteit, pasvorm en een wel werkende demping.
Dat is alles.

Ik was 80 euro kwijt uiteindelijk, kon ik niet veel anders voor vinden. Kwaliteits verschil? Heb ook leovince liggen, laser liggen. Doen voor elkaar niet veel onder. Vind laser nog de slechtse van de 3. Pasvorm was bij mij perfect. Over demping, ja dan moet je geen open pijp nemen.

1000 mensen 1000 meningen :)
 
En waar laat je die 98 dollar verzend dan.
Ik heb met ze gemailed, en dat was geen foutje.

Heb het 2 jaar geleden (of zelfs 3 misschien al)besteld. Ik kan mij niet herinneren dat t 98 dollar was, dacht goedkoper en had het toen naar mijn vakantiebestemming in spanje laten zenden O-) weet niet of dat toen ook goedkoper was dan NL.

Maarja als t nu zo duur is....

Ik weet wel dat er op marktplaats een handelaartje was die ze tijd geleden nog voor 120 euro oid verkocht.
 
Samen met een maat elk een gekocht. Na een paar keer met dat ding gereden (pas laat in het jaar gemonteerd ivm Eifel tochten), heb ik de bijbehorende db killer erin gestopt. Oeps, niet moeten doen.

Wij hebben nu allebei een geruïneerde demper. Hij verbrand het carbon van binnen uit. Zolang de lucht rechtdoor kan is het okay, maar door de killer wordt de stroom richting carbon gestuurd en bam. Carbon verbrand!

Gereclameerd bij Danmoto. Nul op rekest. In april 2012 gekocht, in mei ontvangen, in mei 2013 gereden met db killer. Hij schuilt achter verlopen garantie. De &*^%.

Kortom, geen aanbeveling. 100 euro (incl db killer en verzending).
full
 
Samen met een maat elk een gekocht. Na een paar keer met dat ding gereden (pas laat in het jaar gemonteerd ivm Eifel tochten), heb ik de bijbehorende db killer erin gestopt. Oeps, niet moeten doen.

Wij hebben nu allebei een geruïneerde demper. Hij verbrand het carbon van binnen uit. Zolang de lucht rechtdoor kan is het okay, maar door de killer wordt de stroom richting carbon gestuurd en bam. Carbon verbrand!

Gereclameerd bij Danmoto. Nul op rekest. In april 2012 gekocht, in mei ontvangen, in mei 2013 gereden met db killer. Hij schuilt achter verlopen garantie. De &*^%.

Kortom, geen aanbeveling. 100 euro (incl db killer en verzending).[afbeelding]

Slechte zaak, zo maak je geen goede reclame voor je product.
 
Heb zelf ook een Danmoto Demper onder mijn Yamaha R6 uit 03''
Heb de Carbon uitvoering maar het bevalt me prima.
Stationair is die lekker rustig.
En ga je rijden klinkt die fantastisch.
Je hebt in ieder geval wel bekijks :P
En voor het geld super dempertje.
Zit wel nadeel aan er zit geen E keur op ( ook niet met DB killer )
Dus voor buitenland raad ik het wel af !!
Ga straks zelf met motor naar Italië dan komt de standaard pipe er wel weer op.
En zoals hier boven gezegd word inderdaad doe er geen KILLER in.
Daar kunnen ze niet goed tegen.
Moet zeggen er zijn wel mensen die al 1/5 jaar met killer rijden.
Je kunt geluk hebben
 
Laatst bewerkt:
Heb onder mijn Yamaha R6 van 03''
Ook een Danmoto Carbon gemonteerd.
Maar ben zeer tevreden over de demper.
Qua pasvorm & geluid.
Zitten natuurlijk wel nadelen aan.
Er zit geen E-keur op de demper.
Ook niet met een DB Killer erin !!!
En over de Killer gesproken.
Doe hem er niet in.
Want zoals je misschien al hebt gelezen/gehoord.
Is er kans op verbranding van binnen uit.
Verder is die kwalitatief goed geef de demper een cijfer 8.0
 
Heb onder mijn Yamaha R6 van 03''
Ook een Danmoto Carbon gemonteerd.
Maar ben zeer tevreden over de demper.
Qua pasvorm & geluid.
Zitten natuurlijk wel nadelen aan.
Er zit geen E-keur op de demper.
Ook niet met een DB Killer erin !!!
En over de Killer gesproken.
Doe hem er niet in.
Want zoals je misschien al hebt gelezen/gehoord.
Is er kans op verbranding van binnen uit.
Verder is die kwalitatief goed geef de demper een cijfer 8.0
En je hebt er heel veel bekijks mee als je ergens komt aanrijden.
Ze kijken direct naar je en de demper sommigen.
Stappen gelijk op je af en beginnen te vragen geweldig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan