iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Ja dat idee had ik ook, maar vraag me af of de rage een (slechte) kopie is, iemand een idee?

Ik zit nog met me stroom probleem, dus ben benieuwd.
 
Ja dat idee had ik ook, maar vraag me af of de rage een (slechte) kopie is, iemand een idee?

Ik zit nog met me stroom probleem, dus ben benieuwd.

Ik heb alle GoRider units in handen gehad en getest, dit is dezelfde unit als de rage, wel meer interngeheugen en met voorgeinstalleerd iGO en kaarten van heel europa.

Exact hetzelfde dus (andere kleur en GoRider logo)
 
Ik heb alle GoRider units in handen gehad en getest, dit is dezelfde unit als de rage, wel meer interngeheugen en met voorgeinstalleerd iGO en kaarten van heel europa.

Exact hetzelfde dus (andere kleur en GoRider logo)
Bedankt, dan laat ik hem links liggen
 
Heb net Hozzira een PM gestuurd met een probleem die ik ondervind als me batterij nagenoeg leeg is.

Dacht misschien is het handig als ik het hier ook deel, dan kunnen jullie het ook checken of dit zo is, vandaar.

Ik heb hier twee Rage navi's liggen. Op beide test ik deze software.
Gisteren viel het me op bij een geleende Rage dat zodra de batterij nagenoeg leeg is (10%, en die popup opspringt) dat het beeldscherm zwart word. Na het indrukken van de aanknop spring ie direct weer op het scherm waar die stond.
De ene keer springt ie na enkele seconden weer op zwart beeld en de andere keer na een minuut ongeveer.

Ik heb gepoogt het op film te zetten (gelukt) maar de kwaliteit is niet al te best. Het betreft één filmpje, door de herfocus kan het zo lijken dat het om twee filmpjes gaat, maar dit is dus niet zo.


Geen idee of jullie dit ook kunnen testen.
 
Heb je de mogelijkheid ook Primo te testen zonder de moto editie? Gebeurd het ook als je even het hoofdmenu (van de navi, dus iGO Primo nog niet opgestart) laat aan staan?
Waar ik mij afvraag of dit aan de rage ligt of aan de software. Kan zelfs aan Windows CE liggen (is en blijft gewoon een mini windows waar wellicht ook powersaving settings aan staan). Ik ga zelf ook wel even testen met mijn 2 units (ik heb zelf een 3,5 inch Interphone en een Holux GPSmile 61CS)
 
bij iGo die ik hiervoor gebruikte was dit 100% niet het geval. Dus ga er vanuit dat het aan deze MF editie ligt.
 
Hmm ok, wel apart aangezien ik weinig terug zie over powersettings, anders dan zaken mbt het batterij icoontje. Hoe dan, ik ga op onderzoek uit!
 
Heb even snel de code zitten doorspitten maar zie tot nu toe echt niets. Even een brainfart dan maar: Als je in "Weergave" alle backlight sliders eens helemaal naar links zet (doen toch niks momenteel) heb je dan het probleem nog steeds?

*edit*

De iGO die je hiervoor gebruikte, was dat ook 2.4?

*edit 2*

Voeg dit eens toe aan je sys.txt:

[power]
skip_resume_process=1
skip_suspend_process=1
powermgm_state=0


Zit op internet te kijken, er zijn meer mensen met iGO 2.x en dit probleem en dit schijnt voor hun de oplossing te zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik zal straks eens kijken of dit de oplossing is... Me accu te ver opgeladen om het echt te testen denk ik ;)

In ieder geval bedankt, heb er vertrouwen in :)
 
Mocht het werken vind ik dit weer een mooie om standaard aan het sys.txt bestand toe te voegen :D

ff wat anders, ik zal ff mijn "to do" lijstje hier neer plempen in de hoop dat mensen daar nog op- of aanmerkingen aan hebben of meer idieen om eens naar te kijken:

To Do


  • Menu onder instellingen toevoegen waarin de functies van de knoppen in het navigatiescherm kunnen worden aangepast
  • Snelwegdiensten, er uithalen? Of er inlaten maar knop vergroten en/of toevoegen aan Quickmenu
  • Rit statistieken en Trackopname toegankelijker maken
  • Notitie app toevoegen in "Extra Menu"
  • Verder vertalen van menu opties naar NL
  • 2D navigatie overzichtelijker maken
  • Zoom optie mogelijkheden in navischerm onderzoeken (mogelijkheid tot zoomknoppen)
  • Kaartinstellingen menu aanpassen
  • Handleiding maken (help!!)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hozzira,

Zoals beloofd wordt het dit weekend testen met de peak. Zopas je mod geinstalleerd en het mag gerust gezegd worden - prachtig. Vooral de niewste mod autoskip waypoint wordt een zegen als ik met garmin adepts meerij ;-).

Een eerste probleempje waar ik echter over struikel. Bij installeren staat het geluid inderdaad af.
Aangepast in het menu MAAR ieder keer bij heropstarten staat het 'begeleidings'volume telkens op nul. zelfs indien voordien aangezet. Niet onoverkomelijk maar toch :-)

In ieder geval bedankt voor het vele werk. Morgen toch eventjes ermee de baan op.

Greets,
Sandorfi
 
aah shit, sorry, ik weet gelijk al waardoor dit komt. Open even het bestand "SYS.TXT" en verwijder de volgende 3 regels:

sound_muted="1"
voice_muted="1"
ding_muted=1


Sorry :P

Zal het in een volgende release er gelijk uithalen
 
Gisteren een route gereden naar Duitsland, mijn complimenten de moto versie heeft het erg goed gedaan!
Skip waypoint knop werkt erg fijn. Ik heb een aantal omleidingen gehad.
In het quick menu even een button aangepast naar route bewerken, om snel een lijst te kunnen zien van nog te komen waypunten. Standaard heeft het menu bij installatie geloof ik twee favorieten knoppen?
Ook een aantal keer de grens over gereden een de landeninformatie pop up was makkelijk weg te klikken, even vergeten of hij ook vanzelf verdween.

Ik heb gereden met twee Tom Tom rijders, grappig om te zien dat deze soms een andere route berekenen, ondanks dat het dezelfde route is in tyre.
 
Hallo
Lijkt me leuk deze eens te proberen.
Gebruik nu voor op de motor een Mio C710, daarop IGO 8 geïnstalleerd ( versie 8.3.2.96054)
Zou de primo motorcycle edition hier ook op kunnen draaien?
Gr Freddie
 
@joerie01
Door meer routepunten te gebruiken dwing je de navigatie zoveel mogelijk de route het zelfde te houden.
Ik geloof dat TT het aantal routepunten in de nieuwe TT verhoogt heeft van 49 naar 99

Hoeveel kan de Igo eigenlijk aan?
 
Hey Joeri,

Bedankt voor het testen!
Die knop die je hebt ingesteld bedoel je het quickmenu mee? Daar heb je namelijk ook een optie om een knop toe te wijzen aan "routebeschrijving".
Verder kun je ook in de route opties komen door op het knopje met de tijd te klikken rechts onder ;)
Overigens kun je dit laatste binnenkort aanpassen. Gisteren begonnen om een menu te bouwen welke het mogelijk maakt de knopfuncties in het navigatiescherm zelf ergens aan toe te wijzen.

Oh en het is niet 2x favorieten, de 1 is favorieten, de andere huidige positie toevoegen aan favorieten. Dit heb ik in de laatste versies van quickmenu al aangepast naar een ander icoontje en de beschrijving"huidige positie opslaan" :D

Had jij ook al een versie met de optie de batterijstatus weer te geven? Daar zat namelijk nog een kleine bug in
 
@Freddie,
Jazeker! Ik zou wel even checken hoeveel ram geheugen je unit heeft. Ik raad wel 128mb of meer aan.
 
Laatst bewerkt:
Mocht het werken vind ik dit weer een mooie om standaard aan het sys.txt bestand toe te voegen :D

ff wat anders, ik zal ff mijn "to do" lijstje hier neer plempen in de hoop dat mensen daar nog op- of aanmerkingen aan hebben of meer idieen om eens naar te kijken:

To Do


  • Menu onder instellingen toevoegen waarin de functies van de knoppen in het navigatiescherm kunnen worden aangepast
  • Snelwegdiensten, er uithalen? Of er inlaten maar knop vergroten en/of toevoegen aan Quickmenu
  • Rit statistieken en Trackopname toegankelijker maken
  • Notitie app toevoegen in "Extra Menu"
  • Verder vertalen van menu opties naar NL
  • 2D navigatie overzichtelijker maken
  • Zoom optie mogelijkheden in navischerm onderzoeken (mogelijkheid tot zoomknoppen)
  • Kaartinstellingen menu aanpassen
  • Handleiding maken (help!!)


Ik verwacht dit weekend een slag te kunnen maken met het vertalen van de menu opties.
 
Hallo,

Met het verwijderen van die muted regeltjes is het soudprobleem gelijk opgelost. Thx.

Net even kleine route getest. Voorlopig geen problemen, had doelbewust enkele punten op verkeerde plaatsen gezet en hij slaat die netjes over. Ziet er nu al in ieder geval veelbelovend uit.

greets,
Sandorfi
 
Terug
Bovenaan Onderaan