Verlichting blackbird ineens uit

16 jul 2011
7
0
Beste technici :)
Van de ene op de andere dag Deed de verlichting van mijn 1997 blackbird het niet meer.
De knipperlichten, remlicht, groot licht seinen allemaal wel.
De lampjes zijn goed, zekeringen ook, ik heb de stuurachakelaar uit elkaar gehad, deze was ook goed. (Doorsluisden van de groot licht knop gaf ook geen reactie)

Iemand nog een idee waar te zoeken of ervaring met zoiets?
 
Misschien Black Light switch omgezet? :+
Maar check de lamp zelf eens. Is het een H4 lamp? Kan zijn dat groot licht wel werkt en dim licht kapot is. En de aansluiting in de koplamp checken.
 
Thanks Voor jullie reacties, het meest frappante is natuurlijk dat ze voor en achter niet meer werken en ik ook een beetje aanneem dat het probleem niet in de lampjes ligt.
Dim en groot licht zijn overigens twee aparte lampjes.
 
Parkeerlicht doet het ook niet inderdaad. Het zou dus inderdaad een stekkertje of draad in het contactslot zelf kunnen zijn. Dat ga ik even doormeten. Welke connector was het uiteindelijk bij de v-strom?
Niemand verdenkt een van de relais?
 
Nog even een testje gedaan in het donker. De dashboardverlichting doet het ook niet. Signaallampjes e.d wel. Bij groot licht seinen, remlicht en knipperlichten hoor je relais tikken.
Bij het omdraaien van de sleutel niet.
Is er een relais dat de voorlamp, de achterlamp en de dashboardverlichting regelt?
En weet iemand welke van de drie dat dan is bij een blackbird? :)
 
Nog even een testje gedaan in het donker. De dashboardverlichting doet het ook niet. Signaallampjes e.d wel. Bij groot licht seinen, remlicht en knipperlichten hoor je relais tikken.
Bij het omdraaien van de sleutel niet.
Is er een relais dat de voorlamp, de achterlamp en de dashboardverlichting regelt?
En weet iemand welke van de drie dat dan is bij een blackbird? :)
Geen relais, dat is meestal de schakeling van de dodemansknop, of de jiffy schakelaar. Als je motor wel loopt zit er dus ergens een vertakking in. Ik gok toch op je contactslot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan