Waar haal jij je schroefjes, boutjes, moertjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Heb ik weer... sta ik met een handvol extreem smerige, verroeste, gesloopte, besmeurde schroeven bij de ijzerhandel hier, gooi die schroeven op de toonbank, besmeur in de tussentijd zo ongeveer alles wat er maar binnen handbereik is met een dikke zwarte laag meuk, heeft ie m'n schroeven niet B|

Wat blijkt, mijn ducje maakt geen gebruik van metrische schroefdraad maar van iets anders (geen idee wat eigenlijk :P ) maar goed, die hadden ze dus niet terwijl ze normaal altijd alles hebben aan schroevjes, moertjes en meuk. Zijn er nog andere opties waar ik die schroeven zou kunnen halen?

Liever niet bij een motorzaak, dan vragen ze zo 2-3 euro voor een schroef die ik bij de ijzerhandel voor 20 cent kan meenemen B| ... als ie ze heeft :P
 
Hé Viccie,

Nog wakker?
Zo ja ... ik moest ineens aan je denken ... nee hoor niet op die manier :+

Er moet nog een actie gebeuren uit een ander topic, en aangezien jij morgen toch een end op weg bent, kun jij die actie misschien ook uitvoeren ....

vaag hè?

Klik hier: dit is wel een hele leuke vraag om een jas

Als het niet lukt, dan zoeken we verder ....

leuk idee maar een beetje kort dag ben ik bang ;)
Ik denk dat het het handigste is om die jas gewoon op te sturen, kost 5,50 en dan ben je klaar. Of je moet iemand weten die morgen bij motorxtra is en richting zutphen gaat, dan wil ik die jas morgenochtend wel even oppikken bij je.
 
leuk idee maar een beetje kort dag ben ik bang ;)
Ik denk dat het het handigste is om die jas gewoon op te sturen, kost 5,50 en dan ben je klaar. Of je moet iemand weten die morgen bij motorxtra is en richting zutphen gaat, dan wil ik die jas morgenochtend wel even oppikken bij je.

Nee hoor, was maar een geintje!
Gawaine haalt die jas morgen bij me op ('kheb geen idee waar die weer vandaan moet komen??) en levert hem af in beekbergen ofzo ...
Vandaar uit brengt iemand hem maandag weer naar Zutphen lees ik net in het topic!

Ik kan hem niet opsturen, want ik mag niet naar het postkantoor vanwege een straatverbod ...

})
 
Heb ik weer... sta ik met een handvol extreem smerige, verroeste, gesloopte, besmeurde schroeven bij de ijzerhandel hier, gooi die schroeven op de toonbank, besmeur in de tussentijd zo ongeveer alles wat er maar binnen handbereik is met een dikke zwarte laag meuk, heeft ie m'n schroeven niet B|

Wat blijkt, mijn ducje maakt geen gebruik van metrische schroefdraad maar van iets anders (geen idee wat eigenlijk :P ) maar goed, die hadden ze dus niet terwijl ze normaal altijd alles hebben aan schroevjes, moertjes en meuk. Zijn er nog andere opties waar ik die schroeven zou kunnen halen?

Liever niet bij een motorzaak, dan vragen ze zo 2-3 euro voor een schroef die ik bij de ijzerhandel voor 20 cent kan meenemen B| ... als ie ze heeft :P


Capelle ad ijssel heb je vlakbij het rivium quantum een ijzerzaak verkopen ze werkelijk ook alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan