Kawasaki z750 frame

Mike2014

Rookie
22 aug 2014
6
0
Delft
Hoi
Ik had een vraag vanaf welk bouwjaar is het frame hetzelfde ?
Ik heb een z750 staan van 2009
Maar wil de motor van af het begin opnieuw bouwen alles nieuw laten spuiten.
Enkelt het frame is krom.

Hoop dat 1 van jullie me verder kan helpen

Mvg mike
 
Ik zou beginnen met de volledige typeomschrijving op te zoeken. Is het deze?:

Kawasaki Z750 M ABS
Bouwjaar 2007>
Framecode ZR750L Jaarcode 7F/8F/9F/AF/BF
Framenummer ZR750LMA000001 >
106PK/78KW Cil>4

Ohja, en wat RR zegt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga thuis ff kijken wat er in het frame nummer staat.
Het is idd met Abs
Thnx alvast!
Ti's trouwens een Duits kenteken dus zoek voor t mooie meteen een NL kenteken zodat ik alles over ken bouwen vanaf het begin alles nieuw boutjes moeten schijven etc

Mvg
 
Oke iedergeval bedankt hopen dat iemand me hier wel antwoord op kan geven

Gr

Je hebt het model dat in 2007 op de markt gekomen is.
Volgens deze site https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/z750-abs-2009/frame-596130.aspx hebben veel jaartallen vanaf 2008 hetzelfde partnummer voor het frame, als ik het zo gauw goed zag. Ook de z1000's tot en met 2009.

Voor zover ik weet past een onderdeel als het partnummer overeenkomt. Ook tussen verschillende modellen en jaartallen. Ook het 2007 model zou eventueel gewoon kunnen passen, ondanks dat het partnummer anders is.
Maar ik weet het niet 100% zeker of ik dit goed heb, even bij een expert navragen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt het model dat in 2007 op de markt gekomen is.
Volgens deze site https://www.motorcyclespareparts.eu/kawasaki-parts/motorcycles/z750-abs-2009/frame-596130.aspx hebben veel jaartallen vanaf 2008 hetzelfde partnummer voor het frame, als ik het zo gauw goed zag. Ook de z1000's tot en met 2009.

Voor zover ik weet past een onderdeel als het partnummer overeenkomt. Ook tussen verschillende modellen en jaartallen. Ook het 2007 model zou eventueel gewoon kunnen passen, ondanks dat het partnummer anders is.
Maar ik weet het niet 100% zeker of ik dit goed heb, even bij een expert navragen.

Bij sommige motoren worden exact dezelfde onderdelen gebruikt maar hebben ze toch een ander partnummer. ff goed checken dus...
 
Hoi
Ik had een vraag vanaf welk bouwjaar is het frame hetzelfde ?
Ik heb een z750 staan van 2009
Maar wil de motor van af het begin opnieuw bouwen alles nieuw laten spuiten.
Enkelt het frame is krom.

Hoop dat 1 van jullie me verder kan helpen

Mvg mike
Je hebt dus een schademotor met duits kenteken.

Hoe duur tov een gebruikte rijdende kopen denk je dat volledig opbouwen gaat kosten?

Als je al een schadevrij frame kunt vinden:
marktplaats
speurders
motorsloperijen
 
Terug
Bovenaan Onderaan